Excursies op Mallorca?

• Marvin

Kan iemand mij misschien vertellen welke excursies er te vinden zijn op Mallorca en hoe duur die zijn? Bezienswaardigheden waar je entree voor moet betalen en die bijzonder zijn mogen ook..

Alvast bedankt!

• mart

Hoi Marvin,

Ik denk dat het makkelijker wordt als je aangeeft waar je op Mallorca verblijft. Er is van alles te doen. Jeepsafari's, bezoek aan de grotten van Drach, met een onderzeeër zo'n 30 meter onder de zeespiegel “verdwijnen”. Eilandrondritten zijn er ook, vaak gecombineerd als bus-/boottochten, voor hele en halve dagen. Tochten naar Soller en Valdemossa (aan de westkust) bestaan ook. Er zijn ook excursies naar de hoofdstad Palma en naar een parelfabriek.

Al deze suggesties worden in elk geval uitgevoerd vanuit Santa Ponsa, dat ligt in het zuid-westen. De meeste kan je boeken via de hostess van de touroperator.

Een prijslijst van vorig jaar héb ik niet meer, dus daar kan ik je niets over zeggen.

Zelf een auto huren en het eiland verkennen kan ook heel leuk zijn.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie en ik wens je alvast een leuke tijd op dit mooie eiland.

• mart

Marvin,

Ik heb toch nog een prijslijst gevonden van 2003. Ik geef je een paar voorbeelden, als je meer wilt weten, plaats dan nog even een berichtje.

Eilandrondrit, hele dag (bus,trein,boot) € 48,=.

Grotten van Drach (hele dag) € 34,=.

Jeepsafari (hele dag) € 49,=.

Valdemossa, klooster Chopin (halve dag) € 24,=.

Catamaran Magic (halve dag) € 47,=, kinderen € 23,50.

Son Amar, spectaculaire Las Vegas show met diner (avond-excursie) € 53,=.

Allemaal uitgaande van Santa Ponsa of directe omgeving.

• nn

Op het hele eiland bieden ze dezelfde excursies!! Zo groot is het eiland nou ook weer niet. De excursies zijn via een hostess te boeken, maar ook in veel hotels. Kijk een beetje rond en vergelijk de prijzen, want daar kan nog wel eens verschil in zitten