hoi iedereen
wie heeft ervaring met het ontvangen van een ticket via je e-mail ????
ik heb geboekt bij GoGo Tours.
Yeps, sluit me helemaal aan bij Laura.
Vlieg regelmatig naar Mallorca en gebruik daarvoro vaak een E-ticket zoals dat heel mooi heet.
Uitprinten en gewoon mee naar de incheckbalie, zowel op Schiphol als in Palma voor de terugreis. Geen enkel probleem.
Is inmiddels een volledig geaccepteerd ticket op bijna alle luchthavens.
Suc6
ik heb begrepen dat alle vluchten van gogo tours verzorgd worden door Tranasvia airlines. ik heb dus op de site van, zowel schiphol en transavia gekeken en dan kun je een maatschappij aanklikken met de datum waarop je vertekt en het vliegveld waar je naartoe moet en dan krijg je te zien welke vluchten er gaan op die dag. en er stond in de reisgids dat je er rekening mee moet houden dat de vluchten erg vroeg zullen gaan en dat is bij mij ws wel het geval. ik vertrek op 14 juli en dan gaat de vluvht om 05:25 uur. ik hoop dat je met deze info verder kunt, en anders hoor ik het wel!!!
Nou daar klopt niks van ik ga met sunweb=gogo maar ik ga volgende week woensdag maar op de site van schiphol en transavia.nl staan andere tijden en vluchtnummers dan dat ik daadwerkelijk afg zaterdag heb gekregen per mail van sunweb…
Op de site van sunweb/gogo staat ook duidelijk dat ze 1,5 week van te voren de vluchttijden kenbaar maken. En op de site van schiphol en transavia zijn alleen voornamelijk lijndiensten en geen charters.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?