Hoi wie heeft er info over Cala d'or, is het echt zo mooi als ze op elke site zeggen? En is het erg toeristisch? Ben meer op zoek naar een wat rustigere bestemming op mallorca, maar je moet je er niet vervelen natuurlijk. En is er een mooi strand?
Ik vind het mooi, het is wel toeristisch inderdaad maar niet zoals Arenal waar je zeg maar over de dronken jeugd struikelt..Het is meer een plaats voor gezinnen, dat wil niet zeggen dat je er niet leuk op stap kan hoor. De baaitjes zijn mooi, maar klein. In het hoogseizoen is het gauw vol, er zijn een stuk of zes. Het water is heel helder, dus heel leuk om te snorkelen!Verder genoeg restaurantjes en winkels.Kijk eens op:www.calador-live.com
Hi,
Ik ga samen met een vriendin van me op 18 juni voor een weekje naar Cala D'or … vind het wel lekker als het niet zo super toeristisch is, maar die bars die er zitten spreken me zeker aan –> gaan we vast en zeker de voetbalwedstrijden van nederland kijken. Zijn er verder nog leuke dingen te bezoeken in de omgeving?
Erika
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?