INFO CALA D'OR

• ...

Hoi wie heeft er info over Cala d'or, is het echt zo mooi als ze op elke site zeggen? En is het erg toeristisch? Ben meer op zoek naar een wat rustigere bestemming op mallorca, maar je moet je er niet vervelen natuurlijk. En is er een mooi strand?

• Ria

Cala D'or is SUPER toeristisch!!……….. kijk eens in Santa Ponsa is zeker rustiger

suc6

• ...

maar is het ook toeristisch in de zin van veel disco's enzo en veel jongeren? Het maakt niet uit dat het druk is, maar heb geen zin in proppers enzo. Het is toch wel veel anders dan in El Arenal mag ik hopen?

• Ria

……..Ja natuurlijk zijn er Disco's maar het is totaal anders dan El Arenal :-)

In Cala D'or zitten wel veel Engelsen.

Kijk eens verder op het internet, ik kan je niet echt veel info geven.

Groetjes Ria…die zeker gaat over 2wkn. :-)

• Laura

Ik vind het mooi, het is wel toeristisch inderdaad maar niet zoals Arenal waar je zeg maar over de dronken jeugd struikelt..Het is meer een plaats voor gezinnen, dat wil niet zeggen dat je er niet leuk op stap kan hoor. De baaitjes zijn mooi, maar klein. In het hoogseizoen is het gauw vol, er zijn een stuk of zes. Het water is heel helder, dus heel leuk om te snorkelen!Verder genoeg restaurantjes en winkels.Kijk eens op:www.calador-live.com

• JackY

Er is haast geen strand in calla Dór …

Daarvoor moet je naar de andere kant van het eiland.

• Erika

Hi,

Ik ga samen met een vriendin van me op 18 juni voor een weekje naar Cala D'or … vind het wel lekker als het niet zo super toeristisch is, maar die bars die er zitten spreken me zeker aan –> gaan we vast en zeker de voetbalwedstrijden van nederland kijken. Zijn er verder nog leuke dingen te bezoeken in de omgeving?

Erika

• aranka

De moeite waard om een auto te huren en naar Palma te gaan, supergave stad.

• buyert

kijk eens hier, want 10 km. verder op zitten mooie stranden in porto colom

http://www.portocolom.tk