ben vanacht weer geland op hollandse grond
de 8 dagen vakantie in mallorca ware SUPER!!!!
ook heeeeel mooi weer gehad!!!
xxx monique
hoi!
het appartement is echt goed, voor die prijs .. alleen de bedden zijn wat minder, maar ja dat was ook het enige minpuntje, het word goed onderhouden, ze kwamen een keer of 4 (we zijn maar een week gebleven) schoonmaken en baddoeken verwisselen. wij hadden een mega groot balkon, een woonkamer,slaapkamer,keukentje met koelkast en kookstel,slaapkamer met grote inbouwkast en 2 1 persoonsbedden, een badkamer met wc wasbak en een bad (maar wel een 1/2 persoonsbad want het was een klein badje)
Wat het uitgaan betrefd, was alles wel open, maar je moet wel van duitsers houden hahaha, bijna alles is duits daar (lijkt wel of duitsland el arenal overgenomen heeft hehehe) en het eten is ook niet al te best in de (duitse) restaurantjes, waar je wel lekkere pizza's kan eten is: ballermann, zit aan de boulevard en is wederom duits
De zee is megablauw, maar was nu nog wel koud.. verder weet ik niet of je meer van mallorca wil zien als dat zo is hoor ik het wel en geef ik je wel meer info, als je dat zou willen
xxx monique
Nou middels jouw goede recensie heb ik al genoeg info!!!! Ik heb er echt zin in! Wij gaan zeker naar dat duitse gedeelte (bierStraße) en naar die disco Rui Palace enzo
Maar dat app Jorbar dat is wel beter hoor dan dat het goed was en ja dat de bedden minder zijn ach ik heb dan slapen we wel op het strand
Maar nog een vraagje over dat Jorbar bevindt het zich in een drukke straat/buurt (veel verkeer enzo) en zit het dichtbij het uitgaansgebeuren en een supermarkt?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?