El Arenalllllll

• Philip

18 juli ist zover: 4 opgeschoten 20-ers reizen af naar het lieve, brave, zachtaardige, lieve, brave, kleine, zonovergoten, lieve, kleine terrr..eh El Arenal

2weken lang zon, drank, cultuur, musea;-), en dan vergeet ik nog iets volgens mij..afijn Hostal Verimar is ons onderkomen.

Het duurt nog ff, maar iig iets om naar uit te kijken, toedeledokieeeeeeeeeee!!

• 3 Vrijgezelle dames!

Kijk zoooo mag ik het horen!! :D Wij zijn in die periode ook 2 weken van de partij. Ik kan niet wachten!

• joyce

ik ken nog wel vier 21-22 jarige dames die in dezelfde tijd als jullie gaan en 2 ervan zitten in hetzelfde hostal als jullie!

• liesbeth

hey hey jaaaaaaaa joyce zoals je hoort hebben wij ook mannen in ons appartement haha! Wij zijn 14 juli ook aanwezig met gogo tours in hostel verimar en heb er nu al heeel veel zin in.

xxx liesbeth

• joyce

hé lies (en natuurlijk sandra en nienke ook) ,

Er zullen vast ook wel jongens bij ons in het hotel zitten, we zitten natuurlijk niet voor niets boven discotheek Veronica. Met de kroegentocht kunnen wij kruipend naar huis. Julle natuurlijk ook wel, maar onze knieen zullen dan minder ver open liggen dan die van jullie!!!!

• ***WLA***

….idd…wij zijn er dan ook!!!tot dan!!!

kuzz

• joyce

als ik zo alle reacties eens lees, weet ik zeker dat ik het naar mijn zin zla krijgen op Mallorca! maar dat gevoel zal iedereen wel hebben denk ik