ook naar El Arenal op 21 juli

• Nelia

Hallootjes, wie gaat er op 21 juli ook naar Mallorca, El Arenal??

• timo

hey Nelia beetje jammer zeg ik ga 8 augustus naar El Arenal had met jouw wel ff willen feesten daar, mja dan kan jij me vertellen waar het leuk is daarzo veel plezier x timo

• Nelia

Heej das waar! Wie weet gaan we volgend jaar weer naar hetzelfde!! Naar welk hotel ga je eigenlijk??

• timo

nou wie weet zou leuk zijn, we gaan elk jaar met minder lijkt het dus een beetje gezelligheid kunnen we wel gebruiken :-) , maaruh we hebben nog niet geboekt maar al vast staat dat we dr heen gaan en de datum ook. tja we zijn met zn 3en dus is dat boeken geen probleem. ciao x

• Nelia

Kun je niet ff een paar dagen eerder gaan dan? Zou wel lachuh zijn! Wij zitten in El Arenal, hotel Play's Arenal!!

• timo

ja die 2 andere gasten zitten met hun werk dus dat gaat denk niet lukken helaas, kan jij niet gewoon ff een weekje langer blijven, jij ben toch een rijke studente ?

• Nelia

Haha, nou heb t niet krap, maar ik ben ook niet megarijk hoor! Wij gaan al 15 dagen, dusse……;)! Ik zal wel een aandenken achterlaten!!

• timo

okey je heb het dus best goed voor een studente laten we het daar maar op houden :-)…tja een aandenken? als het maar niet een rekening is vind ik het goed :-P

• Nelia

Nou de rekening vind ik wel een heel goed idee. Je moet eens kijken op Viva.nl Daar heb je een Forum en dat moet je op reizen klikken! Daar heb ik een discussie geopend onder de naam: Mallorca/ El Arenal/ 538 Beachmasters. Daar staan ervaringen van andere meiden op. Niet allemaal positief hoor! Eentje gebood me om naar ibiza te gaan haha! Je moet maar eens gaan lezen, tis heel grappig!

• Nelia

Gaat er niemand meer naar El Arenal op 21 juli??