16 juni 05:00 vliegen!!!!!

• sanne

Zo wij hebben onze vluchttijden maar eens even nagevraagt op het reisburo. En we vliegen 16 juni om 05:00 heen en dan zijn we om 07:20 daar. En 30 juni gaan we om 22.55 vliegen en zijn we om 01:20 op schiphol. We vliegen met transavia.

dus dat word nachtwerk.!!!..

• Michel

Oh dat zijn mooie tijden Sanne.

Wij vliegen ook op de 16de.

Dus dat is al om 09:00 op het strand liggen en s'avonds feesten.

• wilhelm

Dat klinkt heel goed lekker vroeg daar.

Wij vertrekken ook 16 juni met transavia.

Liggen we met een beetje geluk om 12uur al op het strand.

Lekker.

Misschien wel eerder.

Kan haast niet meer wachten

• sanne

tja ik heb er ook al super veel zin in. we hebben wel lekker de volle 15 dagen.

Maar je kan je reisburo dus nu al bellen als je via reisburo hebt geboekt want die weten de tijden ook al. WIj hebben dat dus ook gedaan. en we vliegen met hv 4493 heen en hv4494 terug als ik de goede heb. dus iedereen die daar ook mee vliegt die zien we dus lekker al in het vliegtuig.

Nog iets minder dan 6 weekjes en dan zitten we daar al…..

• Cruz

Ja wij vliegen ook de 16e echter weten wij de definitieve tijden 1 week voor vertrek van Sunweb. Wie weet vliegen we ook met je mee Sanne………

• sanne

hey cruz

Helaas moet je nog ff 4 weekjes wachten voordat jij ook de tijden weet. Ik vind het wel prettig dat ik het nu al wel weet. Kan je overal beetje rekening mee houden..

Vandaag nog 5 weekies en dan zitten we er al. heerlijk lijkt me supah.

trouwens overal is nu oranje spul te koop dus dat is wel ff beters, ff inslaan dus ;)….

• Wilhelm

Ja het is nog lang wachten maar het gaat al opschieten!

Er zijn genoeg spullen te koop ik heb ook al inkopen gedaan.

• Cruz

He Sanne ja ik heb al iets gekocht, je ziet het wel als we op mallorca zijn ;)

• Michel

Ja dat gaat lekker gezellige worden.

Lekker zonne en 's avonds lekker feesten met zijn alle.

En extra feest met het EK erbij.

Hup holland Hup.

• sanne

moeten we wel met zijn allen in de zelfde kroeg zitten. dan word het vet gezellig. dus cruz je houd me wel op de hoogte he. ik moet nog ff inkopen doen voor oranje…..