Hotel Kontiki Playa

• Diaantje

Ja dankie wel!!

Jij ook he!!

Groetjes

• kurt

hoi

pascal je bent toch op vakantie , als je al ne keer geen kwartiertje te te voet kunt gaan zeg ? trouwens El arenal is niet de enigste ^plaats waar je kunt uit gaan he ;

greetz kurt

• kurt

hoi karin

waar kun je op die site die je gegeven hebt reactie of forum's vinden over bepaalde hotels?

ik diaantje ik ga naar het hotel Cap salou dat ligt in la pinade .

greetz kurt

• Diaantje

ow ja…dat ken ik wel!!!

Ik ben 3 jaar in Salou geweest…en ik heb alle 3 de jaren een vette leuke vakantie gehad!!

Salou place to be!!

groetjssss

• kurt

jo diaantje

bedankt voor de aanmoediging he .

leute verzekerd…..

greetz kurt

• karin

Hoi Kurt,

Dan type je in de rechterkolom Spanje in en dan vraagt ie vakanatiebestemmingen

en dan scroll je naar de plek waar je naar toe gaat bv el arenal die koik je aan en dan verschijnt de pagina ,et hotel en dan kan je twee dingen doen boven die hotel staat reacties bekijken dat kan je doen of je klikt op t hotel waar je heen gaat en daar staat ook reacties bezoekers en daar kan je dan op klikken.Staat er uitgebreid besproken dan wat je wilt weten,maar je moet ook afgaan op wat je zelf wilt.

Je moet niet teveel afgaan op de reaties van andere Diaantje ik zag trowuens ook positieve anders ga je te negatief denken :-)

groetjes kaar

• Diaantje

Hoi karin,

Whaha ja dat klop, ik heb ook wel positieve gezien hoor!! Maar toch…zit er nou best wel tegen op!!

• kurt

kom nou Diaantje , kijk eens terug naar mijn eerste reactie over kontiki playa en de ligging er van , je zult het mega vinden ik garandeer het je hoor .

je hebt echt geen reden om negatief te denken, op de chat zitten der altijd van die pippo's die anderen bang willen maken

greetz kurt

• kurt

help!!!!!!!!!

Ik heb pas verkeerd gehokt denk ik , ik ga naar salou dit jaar en logeer in het Cap salou hotel , 5 van de 6 reacties waren erg negatief ,

wich my luck….

Greetz Kurt

P.S. bedankt voor de hulp he Karin.

• Diaantje

Eeeey Kurt,

Ik heb je toen mijn e-mail adres gestuurd…maar waar blijven de foto's nou??

Groetjes van

Diaantje