vliegtuig

• sabine

kun je op www.schiphol.nl al kijken hoelaat je vlucht gaat? of kun je dat nog niet zien? wij gaan pas in de grote vakantie, maar toch…altijd leuk om te weten.

groetjes sabine

• sanne

jah je kan nu al wel zien hoe laat je vlucht gaat.

Ik heb 10 weken geleden toen ik had geboekt ook al gelijk gekeken en dat stond er ook al op. Wij vliegen 16 juni heen met Transavia, en op www.transavia.nl staan de vlucht tijden ook al. Wij zitten nu gunstig 05.25 vliegen we, maar dat kan nog altijd veranderen maar de voorpret blijft gewoon leuk.

• Marina

de mijne staat er niet tussen andres ik ga 14-07 weg ???

• Jaapijo

Op de site staan van transavia staan alleen de tijden van de lijndiensten, de andere tijden worden meestal pas kort van te voren bekend gemaakt.

• merel

Hey ik heb met Arke geboekt en wij vertrekken met het vliegtuig vanuit Luik en ik weet nog niet eens met wat voor een maatschappij wij vliegen!

Weet iemand dat misschien, met welke maatschappij Arke meestal vliegt?

Dan kan ik ook eens kijken hoelaat ik vertrek!

Groeten!

• sabine

hoi merel..

wij hebben ook via arke geboekt maar ik weet dus ook niet eens met welke maatschappij wij vliegen…volgens mij hebben ze dat niet eens vertelt…maarja..lekker vaag dus..

wanneer ga je? en waar ga je naar toe?

groetjes sabine

• sanne

hey marina

Als je ook met transavia vliegt dan staat je tijd er wel bij.

kijk maar bij 28/04/2004 tot 29/09/2004. dan vertrek je op woensdag om 05:25

En anders heb ik je verkeerd begrepen.

groeten sanne.

• Jaapijo

zoals ik al zei;

Vluchtschema's voor chartervluchten (geboekt via reisorganisatie) staan niet op de site. Neem voor vragen over deze chartervluchten contact op met uw reisorganisatie.

• Merel

Hey Sabine,

Wij gaan 7 juli naar El Arenal voor 15 dagen!

En jullie?

Groetjes en een fijne vakantie!

• sabine

wij gaan 1 augustus en dan 13 dagen.

jij ook fijne vakantie!!

greetz sabine