Hoi wij zijn een gezin met een kindje van anderhalf en wij gaan 15 augustus naar Cala'Dor naar club Martha's. Wie is daar weleens geweest en kan mij er meer over vertellen en wie gaat er in deze week daar ook naar toe met een kindje.
Ik ben net terug van een weekje vakantie in Club Martha's en ik kan het zeker aanraden met kleine kinderen. Er zijn geschikte zwembaden voor kinderen, een speeltuintje en er is een animatieteam aanwezig (ook nederlands sprekend) die een aantal keren per dag activiteiten verzorgd voor kinderen vanaf een jaar of vier. Daarnaast zit er een strandje dichtbij het complex en zijn er genoeg restaurants en supermarkten e.d. in de buurt.
Hoi Karen
Zit er nu in het hele complex airco of weet je dat niet. Is het eten er lekker of ben je bijna altijd in de restaurantjes gaan eten ik heb al verschillende reacties gelezen.
Was het centrum ver van het complex of kon je er lopend naar toe.
Ik zie dat jij in ieder geval een fijne vakantie hebt gehad en dat het er erg leuk is.
Groetjes Alida
Hallo Alida,
Ik weet niet zeker of er in het gehele complex airco aanwezig is, maar wij hadden een studio en daar was het in ieder geval wel aanwezig. Over het eten kan ik je weinig vertellen, heb er geen enkele keer gegeten, alleen maar in restaurantjes.
Het echte centrum van Cala d' Or kun je wel lopend bereiken, maar je moet wel rekenen op een half uur lopen. Wij gingen vaak ‘s avonds terug met een taxi (niet erg duur), de route gaat namelijk gedeeltelijk door een bospaadje waar het ’s avonds best donker kan zijn.
Alvast een prettige vakantie toegewenst!
Karen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?