Op zoek naar een rustige accommodatie in de buurt van Palma!

• Daan

Hallo,

Wie kan mij helpen een rustige accommodatie te vinden, in de buurt van de stad Palma, die niet gericht is op drank en uitgaan! Ik heb al meerdere malen op internet gezocht maar helaas zonder resultaat!! Het ziet er allemaal uit als “one big party gebeuren”. Vroeger was ik hier wel voor in maar nu niet meer zo…tja..dingen veranderen.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

Daan

• Ellen

Valdemossa misschien? Ligt aan de Noordkust niet al te ver van Palma vandaan. Zoek je iets voor vakantie of voor langere tijd??

• Daan

We gaan in totaal 1,5 week dus dat is niet zo lang. In principe hebben we een familiefeestje omdat een neefje en nichtje de communie doen en we willen er een mini-vakantie aan vast plakken. Vandaar dat we graag in de buurt van Palma willen zitten. Hoeveel kilometer is Valdemossa van Palma? (klinkt in iedere geval gezellig…hahaha) Ik zal ondertussen alvast op de kaart kijken.

Bedankt voor je reactie!

Groetjes,

Daan

• Ellen

Het ligt op precies 18,5 km van Palma. Ik weet ook nog een heeeeeeel mooi hotel. Maar dat ligt 3 km van Valdemossa. Maar in de bergen en met een uitzicht waar je niet goed van wordt! Echt een aanrader, ik ben er zelf ook geweest. Het heet hotel El Encinar, Valdemossa. Als je dit intikt in Yahoo of een andere zoekmachine vind je meer informatie.

Succes!

• Daan

Hartstikke bedankt voor je informatie!

Groetjes,

Daan

>

> Het ligt op precies 18,5 km van Palma. Ik weet ook nog een

> heeeeeeel mooi hotel. Maar dat ligt 3 km van Valdemossa. Maar

> in de bergen en met een uitzicht waar je niet goed van wordt!

> Echt een aanrader, ik ben er zelf ook geweest. Het heet hotel

> El Encinar, Valdemossa. Als je dit intikt in Yahoo of een

> andere zoekmachine vind je meer informatie.

>

> Succes!

• Ellen

Graag gedaan. Laat nog eens weten waar je bent geweest en hoe het was…..