Last-minute boeken

• De Juffen

Hallo,

Wij gaan in de zomervakantie ook naar Mallorca ( El Arenal) maar moeten nog boeken. Wie heeft er ervaring met het boeken van last minutes ( niet dat we niet weten hoe het moet) Maar wat is een goed moment om te gaan boeken, als je echt gokt op een goede last minute? Waar maak je het meeste kans om en goede last-minute te boeken? Gogo? sunweb?thomascoock? d-reizen? iets anders? Als je ons hierover meer kunt vertellen, heel graag!

Wellicht tot ziens in het feestparadijs: EL ARENAL!

• Ellen

Mijn persoonlijke ervaring is dat ik wacht tot ongeveer 2 weken voor dat ik wil vertrekken. Ik denk dat je het beste bij d-reizen of sunweb kunt gaan kijken. Of vakantiediscounter.nl, die schijnen de goedkoopste te zijn. Bij d-reizen vind ik het voordeel dat de luchthavenbelasting al bij de prijs inbegrepen zit.

Succes en alvast een prettige vakantie toegewenst op Mallorca!

• Christine & Saskia

Wij hebben een paar weken terug geboekt op Sunweb er was opeens een aanbieding 2 weken Mallorca incl vliegreis en appartement voor 280 euro per persoon van 18 Juni tot 2 Juli.

We hebben gelijk geboekt en 10 minuten later was het niet meer beschikbaar.

O ja Sunweb en GoGo tours zijn 1 organisatie maar bij GoGo was precies dezelfde reis 200 euro duurder wel heel frappant!