appartement Solimar

• Michel

Ja dat met die vliegtuigen dat weet je altijd pas op het laatste moment.

Dat is niet te voorspellen.

• wilhelm

Dat is waar maar ziet er voorlopig goed uit die tijden.

vertrekken jullie ook van schiphol

• sanne

Wij vertrekken vanaf schiphol, we zouden vanaf eelde vliegen maar dat ging niet want dat zat al vol helaas.

Maar ik heb wel super veel zin….

• wilhelm

Ik ook lekker ontspannen feesten aan het strand liggen.

Wij wilden vanaf Rotterdam vliegen maar dat kon ook niet meer.

even bijkomen van het werk.

En bruin worden natuurlijk

• sanne

het lijkt me ook super, als je al die verhalen al hoort van iedereen. Heerlijk je roes uitslapen en gelijk bruin worden op het strand. Soms toch een beetje cultureel doen en leuke dingen bezoeken. lekker op terrasje zitten aan de boulevard, kijken naar de ondergaande zon. Hmmm nog 10 weekjes en dan zitten we er al.

Lekker aftellen nu he…

• wilhelm

Mmmmmmmmmmmmmmm klinkt heel goed als ik het vaak lees en mijn ogen sluit zit ik daar al. lekkere frisse cocktail in mijn hand. Lekker mensen kijken die voorbij komen (slenteren). hahahahaha.

Maar ik ga weer stoppen met dagdromen.

Nog 10 weken.

Hopelijk vlieg de tijd.

En is het zover.

• sanne

tja dat dag dromen is wel heel erg lekker. Elke week als ik onder de zonnenbank stap dan sluit ik mijn ogen en voel de warmte en denk aan de dag dat ik in de warme zon van mallorca lig, helaas gaat hij na een half uur weer uit en dan ben ik weer terug in het koude wereldje.

Maar die cocktail zie ik wel zitten. lekkere tequila sunrise, of een sangria.

we zien ut wel maar goed komt het zeker.

• Michel

Ja heerlijk, lekker relaxen beetje zonne beetje zwemmen.

En savonds lekker uit je bol gaan.

Ben je al eerder op mallorca geweest Sanne of is dit de eerste keer.

• sanne

dit is mijn allereerste keer dat ik naar mallorca. 2 jaar terug ben ik naar corfu geweest en dat was ook super leuk. Dus het is voor mij allemaal nieuw maar ik lees gewoon hier en op de mallorca paginas veel over mallorca dus dat is wel leuk opzich.

En dan zien we vanzelf wel wat het word.

• Michel

Nou ik ben er vorige jar geweest.

Het is er echt super leuk echt tof.

Mooi zand strand leuke uitgaan lekker water heerlijk

Je zal het zekker naar je zin hebben.