wie gaan er nog meer werken op mallorca?

• meisje 18

Hey allemaal,

ik ga dit jaar voor de 2e keer werken op Mallorca. Ik ga weer terug naar waar ik vorig jaar ben geweest. De planning is om er weer voor 7 weken heen te gaan. Ik ga daar werken in een niet echt toeristisch plaatsje Colonia Sant Jordi. Ik denk dat er nog wel meer mensen worden gezocht, dus heb je interesse ik kan je misschien helpen. Ik ga samen met een vriendin en misschien nog 3 andere. Het is me vorig jaar erg goed bevallen, erg leuke mensen en leuk en gezellig werk.

• meisje 18

Hoi

Ik wil ook graag werken op Mallorca. Waar ga je dan precies werken.. in een restaurant of een cafe ofzo? heb je veel ervaring? nodig want dat heb ik namelijk niet.

• José

Hoi Hoi,

IK ga daar in een café en restaurant werken. Is van dezelfde eigenaar. Ik had vorig jaar ook niet veel ervaring, maar dat is allemaal goed gekomen.

• dernje

Jah ik wil ook wel werken op mallorca maar kan niet veel adressen vinden waar ik op kan reageren… dus hulp is welkom!!! Wat heb je allemaal moeten regelen voordat je ging dan? en wanneer begin je?

• girly

Hey,

lk ben al een tijdje op zoek naar werk daar! Ik wil graag even weg……..maar kan niets vinden! Vanuit hier is het erg moeilijk iets te vinden. Kan jij me helpen? Ik zou in mijn eentje gaan……