EK Voetbal juni

• sanne

is wel handig jah die zwembandjes. Is wel erg makkelijk als je smorgens naar hotel gaat en je loopt via het strand. blijf je in iedergeval drijven als je in het water plonst.

;)

• Leo

hahaha ja die string…;-) met oranje zwembandjes…Blijf ik nog drijven ook…

• Leo

haha, ik heb er 4 dus je mag er wel 2 lenen…Maar ik weet nog steeds niet hoe dat cafe heet…:s. M'n geheugen laat me weer eens in de steek. Hou je een beetje van voetbal dan of weet je niet wat buitenspel is…;-).

• sanne

hahah voetbal. Jah ik sta wel eens aan de kant lijn jah maar wat een buitenspel is dat snap ik nog steeds niet. maar als iedereen van oranje gaat juigen juig ik wel mee hoor. ik zie natuurlijk wel als er een doelpunt gescoord word. maar spelregels dat snap ik dus niet.

• Leo

:d ach ja, wat maakt het uit, als je het maar naar je zin hebt. Kan haast niet wachten tot we gaan, maar ja eerst maar eens carnavallen over 2 weken…

• sanne

Carnavallen kennen ze hier niet zo goed en dat is wel jammer. dus daar doen wij niet aan mee. Maar jah feesten kan altijd he.

• Leo

ja inderdaad, hier ook niet echt, maar ja ik pas me wel aan…Uit welke omgeving kom je dan als ik vragen mag? In ieder geval niet limburg of brabant…

• Wijffie

Wij komen 23 juni aan…. Dus wordt gezellig voetballuh kijken…

• sanne

ik kom uit flevoland. hier word nog niet echt aangepast helaas. waar kom jij vandaan dan??

• Cruz

Zuid-Holland, Dordrecht of niet leo ;)