EK Voetbal juni

• Cruz

Ff maar een nwe topic gemaakt mbt

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1362&i=2166&t=2100#reply_2166 de vraag van Sanne:

di 15/6 Duitsland - Nederland 20.45

za 19/6 Nederland - Tsjechië 20.45

wo 23/6 Nederland - Letland 20.45

Dus Oranje kleding meenemen!! Ook bikini's etc ;)

Ik hoop wel dat we tegen die duitsers winnen de 15e anders wordt het een zware vakantie op mallorca met al die duitsers daar.

Wij zitten overigens in Hotel Jorbar, El Arenal

Gr,

Cruz

• sanne

och jeetje dan als ze dan de 15e verliezen dan kan ik me oranje spul incl bikini uit me koffer houden, en dan ga ik maar engels praten in de vakantie zodat ze niet zien dat ik een nederlandse ben ;)

Het lijkt me wel super gaaf om juist dan in een kroeg te gaan zitten als ze dus die andere wedstrijden wel moeten spelen met alle nederlanders lekker feestuhhh.

• Leo

nou oranje bikini mag natuurlijk altijd…;-). Nee, maar serieus ze moeten wel winnen van die duitsers anders wordt het echt een zware vakantie. Maar met z'n allen de wedstrijd tegen Tsjechie kijken wordt gezellig, hoop ik…

• sanne

wat is de leukste cafe/kroeg in arenal waar we dan 19 juni met zijn allen heen kunnen gaan?

Ik kan er op deze site namelijk niet zo heel veel vinden.

Nu moet ik toch echt maar opzoek naar een oranje bikinie ;)

ik neem me oranje t shirt met wilhelmus gesponsord door pearl ook wel mee kan wel van pas komen!!.(moeten we wel winnuh),

• Leo

Ik moet eerlijk zeggen dat ik afgelopen zomer niet zo heel veel in het nederlandse gedeelte ben geweest. Ik heb wel Nederland-Oostenrijk gekeken in een Nederlands cafe, dara was het wel leuk toen. Maar ben de naam even vergeten, ik zal eens hard na gaan denken hoe die tent heet…

• sanne

jah ga dat maar eens even goed doen! Ik wil namelijk wel wat leuke kroegen hebben waar je juist dan gezellig kan zijn met alle nederlanders. en waar je dus ook meerdere grote schermen hebt om dus tv te gaan kijken.

Dan is het al vroeg in de avond gezellig en als we winnen gaan we lekker door met feesten met zijn allen. dat zou een goed begin van de vakantie zijn.

• Leo

Ja daar heb je gelijk in! Doe je die oranje bikini tijdens de wedstrijden van het Nederlands elftal ook aan…;-).

• sanne

ik moet eerst dan maar eens in de boekjes gaan kijken of er ergens een Oranje bikini is en aangezien ik op een site foto's zag waar meiden alleen maar topless zijn kan ik wel opzoek gaan naar een oranje stringetjuh;)

Trek jij dan ook wat leuks aan? leuke oranje boxer of zwembroek??

• sanne

een oranje boxer of zwembroek duz??

of heb je het nou over dat stringetjuh??

• Leo

Nou heet toevallig heb ik die nog wel…;-)