Uitleg El Arenal->Palma

• Andy Rotterdam

Snap nogsteeds niet hoe het nou precies zit met El Arenal en Palma, Het schijnt aan elkaar vast te liggen, alleen dat het wel een aardige afstand is over de hele lengte. Wij zitten namelijk aan de rand van Palma, dus wou ff precies weten hoe dit nou zat. Is het te lopen ja of nee, en wat zijn de kosten als je met de taxi gaat op bus.

Alvast bedankt!!

Greetingzzzzzzzz

An

• Jolanda

Andy van Ouddorp?

• Ron

Je krijgt eerst El Arenal, daar aan grenst Playa de Palma, niet te verwarren met Palma. Naast Playa de Palma ligt Ca'n Pastilla en dan nog wat verder Palma.

Vanaf Palma naar El Arenal is niet te doen om te lopen maar vauit Playa de Palma loop je ongemerkt El Arenal in

Groetjes H@@GSE RONJolanda schreef:

>

> Andy van Ouddorp?

• Andy Rotterdam

Ja joh, ben zeer regelmatig in Ouddorp. Blonde Jolanda uit Ouddorp? Erg toevallig!!!!!!

Greetingzzzzz

An

• Goldylock

ja klopt!! wat toevallig!!! he je gaat naar mallorca! Wanneer? Wij van 14 juli tot 29 juli…. in app don juan

in welk appartement zit jij? Ik zou naar el arenal gaan als ik jou was! Playa de palma, is echt te ver lopen! tenzij jij erg sportief bent tijdens je vakantie :P hahhaah…

• Andy Rotterdam

Hehe het is gewoon jolan het lachebekkie! Sow das teovallig zeg. nee ik heb al geboekt joh. ik ga met patrick lennart en matti enzo. Voorschot al betaald, dus staat allemaal al vast! Met wei ga jij allemaal dan? Wij gaan met zeker 10, mischien nog sommige bij boeken. Wij gaan van 25 juli tot 03 aug. Sie je mischien dit weekend wel!!

Kuzzzzzzzz / Greetingzzzzzz

An

• Andy Rotterdam

Wij zitten trouwens in app. Porto Nova. En zijn erg sportief. Vorig jaar gewoon elke ochtend van centrum Lloret naar osn appertement gelopen. Elke dag gewoon half uur!

Kuzzzzzzzzzzz

An