werken in mallorca

• CK

Hallo allemaal, wij, 2 meiden van rond de 20 willen graag werken en vakantie vieren in mallorca. weet iemand die vacatures heeft of eigenaar van hotel/disco/cafe etc?

• annabel

HEB EEN ADRES VOOR JE WAAR JE MISSCHIEN KAN WERKEN MET VEEL PLEZIER, HET IS IN EL ARENAL .DE NAAM VAN DE EIGENAAR IS JAN BAKKER EN HEEFT EEN AANTAL HORECA ZAKEN DAAR HOOP ALLEEN DAT DE TELEFOON NUMMERS NOG KLOPPEN!!!! MAAR IS HET PROBEREN WAARD!!! PRIVE. 003471-264609

CAFE DE SLOK 003471-262491

CAFE DE BIEREXPRESS 003471-261566

GROETEN ANNABEL EN DOE JAN DE GROETEN VAN MIJ

• annabel

REAGEER NOG EEN KEER WANT WIJJ WONEN AAN DE COSTA DEL SOL BIJ MALAGA EN HEBBEN NOG WERK VOOR TWEE MEIDEN VAN 20 ( ALS SEVEERSTERS ) WEL WAT ERVARING NODIG VANAF 1MEI TOT 15 OKTOBER INTERESSE?????WE ZITTEN IN DE BADPLAATS LA CARIHUELA NAAST TORREMOLINOS .

ANNABEL.

• CK

Annabel, bedankt voor je info en zeker dat je vacatures voor ons hebt. Ik ben zelf 25 en een vriendin van mij 21 jaar. het probleem is dat wij pas midden juni aan het werk kunnen gaan, want we zijn op het moment bezig met ons studie/ afstuderen. Nogmaals bedankt!

• annabel

MOCHT JE JE NOG BEDENKEN OF HET LUKT NIET BIJ JAN BAKKER KUN JE ONS ALTIJD EVEN EEN BELLETJE GEVEN ,JE WEET MAAR NOOIT OF WE MENSEN NODIG HEBBEN . HIER ONS NUMMER PRIVE 0034-952372401

REST. DE HOFNAR ……0034 -655956849

REST.UWE MAJESTEIT 0034-655956851

MISSCHIEN TOT ZIENS! ANNABEL.

• Marieke

Hoi

Ik ben een meid met veel horeca ervaring en wil van de zomer graag in mallorca komen werken. T liefst in een bar. Ik ben 20 jaar en ik studeer ook voor horeca..

Wie helpt mij…..!

Groetjes Marieke

• chica

Ik zag een vacature op www.werk.nl. Ze zoeken een medewerker bediening in een Steakhouse op Mallorca. Het restaurant heeft overwegend Nederlanders in dienst. Misschien is dat wat voor jou?

Chica

• layla

hoi Annabel. Ik vroeg me af of het ook een meisje en een jongen mogen zijn. Ik zoek namelijk werk samen met mijn vriend. We hebben afgelopen seizoen beide op een schip in de bediening gewerkt. Dus we zijn gewent om lang en hard te werken en om langer van huis te zijn. Ik hoop dat ik snel iets van je hoor. M.v.g. Layla

• annabel

Hoi layla

Als jullie beiden ervaring hebben met serveren kunnen we misschien wat voor jullie betekenen.Wij wonen niet op mallorca maar aan de costa del sol en wel in la carihuela Vertel me even wanneer jullie precies kunnen komen werken hoe oud jullie zijn .tot horens groetjes annabel

• layla

sorry annabel ik ben aangenomen op mallorca maar toch heel erg bedankt voor je reactie. misschien kun je een van die andere meisjes helpen op dit forum