all inn, strand en stappen.!!!

• sanne

wij ( twee meiden 20&21 jaar) willen dit jaar naar mallorca gaan. we willen graag all inn zitten, maar ook graag in het bruisende deel van el arenal of palma. en eigenlijk aan het strand. het hoeft niet een 4* hotel of appartement te zijn.

Wie weet er wat leuks??

we willen midden juni daar heen.

• expeditie boozers

Al die dingen daat gaat bijna niet. wij zaten in luna park, dat is all in, maar helemaal bij de haven, dus niet in het bruisende uitgaanslevens en een eindje van het strand

• Roel

tip: kijk eens op www.ferium.de dit is een duitse site met aanbiedingen van alle grote en bekende reisorganisaties in duitsland o.a. Neckermann.

Je kunt vertrekken vanaf verschillende plaatsen. o.a. Dusseldorf, Keulen-Bonn, Dortmund maar ook Schiphol of Maastricht.

Ik heb via deze site geboekt en het schilt echt veel, ik was €600,- goedkoper uit met hetzelfde hotel in dezelfde periode echt een aanrader!!!!!

Bij deze site kun je ook zien hoever je overal vanaf zit. wij zitten in playa de palma, maar we zitten net 1 km vanaf het stapgebied duzzzz.

succes!!

• sanne

nou het lekkerste is volgens mij om aan het strand te zitten met een all in hotel maar goed als we 1 km van het bruisende deel afzitten is het ook geen ramp. maar we willen niet in een dorpje zitten waar je dus echt heel lang onderweg bent om te gaan stappen. vandaar. maar meer reacties zijn welkom,

alvast bedankt voor deze reacties.

• Cruz

Wij hebben op basis van logies in El Arenal geboekt in hotel Jorbar van 16 juni tot en met 23 juni (tijdens het EK). We zitten precies in het uitgaansgebied.

Het is echter geen all-in maar we waren wel slechts 149 euro kwijt, dat all-in doen we wel in die discotheek daar.

All-in is wel leuk ik heb dat gedaan toen ik in Mexico was, Playa Del Carmen.