ervaring met boeken op sunweb?

• Miss Sunny!!

Ben een btje huiverig om te boek op internet. Maar iemand ooit gedaan op sunweb? Ervaringen en tips please:)

• Cruz

Ja het is heel makkelijk maar wel goed lezen wat er staat en geen typefouten maken enzo anders moet je wijzigingkosten betalen!. We hebben alles via internet geboekt en geregeld. Je krijgt je bevestiging per email ook je boekingspapieren enzo. Dus zorg dat je hotmail/e-mail niet gauw vol raakt.

Iig als je goedkoop weg wil en weet wat je wilt en sunweb is de enige keus dan gewoon via internet boeken! Je krijg nog wel een bevestiging voordat je definitief boekt. Zodra je dat doet dan is je vakantie geboekt en kan je er niet onderuit tenzij via je annuleringsverz etc.

Gr, Cruz

Wanneer ga je en welk hotel?

• Leo

Ik heb het toevallig vorige week ook gedaan en was voor mij ook de eerste keer. Maar je hoeft geen creditcardnummer op te geven. Je krijgt binnen een paar minuten een bevestiging toegestuurd via email. En je kan de aanbetaling of het hele bedrag overmaken of storten. Maar Sunweb is wel betrouwbaar, ik ben er vaker mee weggeweest.

• An

Je kan via Sunweb ook telefonisch boeken als je dat fijner vindt. Kost alleen 20 euro boekingskosten. Telefoonnummer staat voorin de brochure.

Ik heb mijn vakantie vorig jaar ook via Sunweb geboekt en dat is heel erg goed bevallen. Sunweb is vaak gewoon de goedkoopste. Ter plekke krijg je een goede hostess die altijd klaar voor je staat. Dus ik kan je Sunweb wel aanraden.

• nancy oosterbaan

ben 3 jaar geleden naar mallorca geweest via sunweb, en is uitstekend bevallen…

Goede reisleiding, en alles goed geregeld!!!

Sunweb is een goede reisorganisatie!!!

• leonie

wij zijn vorig jaar ook met sunweb naar Mallorca geweest. Dat was voor ons ook de eerste keer en we waren ook wel bang dat het niet goed geregeld was.

Maar het is echt heel goed bevallen!! We hadden een prima app. en als er wat was konden we altijd bij de hostess terecht. En de lage prijs was natuurlijk ook geweldig! Ik zou het zo weer doen!

groetjes Leonie