El Arenal/Solimar-Sunweb

• Petra

Hallo!!

Wie heeft weleens app. Solimar geboekt? Ik zou graag wat meer weten m.b.t. accommodatie, ligging tov centrum en strand, etc.

En wie gaan er nog meer rond 23/6 naar El Arenal?

Doei!!

• Michel_1

Hey Petra,

Ik ben 2 jaar geleden met 14 vrienden naar Hotel Solimar gegaan.

Ik kan je niks vertellen over het eten, maar het is een goed hotel.

De hotelkamer is niet al te ruim, maar ook niet absurd klein hoor. Je hebt wel een tv op je kamer(je zal er niet veel mee hebben denk ik op vakantie, maar er zat toen MTV en RTL 5 op…)Maar de appartementen zijn wel een stuk groter als de hotelkamers.

Wij hebben dit jaar Appartement San Diego geboekt, die zitten aan elkaar en hebben hetzelfde dakterras (wat echt ideaal is).

Wij gaan alleen 14 juli weg dus….

Je zit echt op een steenworp van het strand zit een hotel tussen, het is eigenlijk perfect gelegen. TOV de discotheken moet je wel wat lopen, maar dat vonden wij niet erg, je loopt namelijk op een leuke boulevard.

Veel plezier!

Gr.

Michel

• Peetje

Thanks! Ik ben benieuwd! Heb je ook nog tips voor t uitgaan?

Groetjes,

• Michel_1

Hey,

Wij vonden Shooters heel leuk om ff in te drinken om vervolgens naar Het Feestpaleis te gaan.

Daarna gingen we meestal nog ff naar Discotheek Veronica.

Je moet zeker is een keer naar BCM das in Magaluf. Let Op: neem gewoon de taxi en koop een kaartje daar en ga zeker niet in op de aanbiedingen van proppers das namelijk veel duurder…..

Riu (Palace) en Joy zitten in het duitse gedeelte en zijn ook wel leuke tenten.

Je hebt vast wel een tent wat je leuk vindt.

Groetuh,

Michel

• An

misschien een tip: www.vakantiereiswijzer.nl

hier kan je bevindingen van NL vakantiegangers vinden per hotel/appartement…

• Peetje

Thanks!

• Peetje

Gaat zeker lukken! Wat me opvalt is dat er nergens airco is (iig niet beschreven in diverse brochures), is dit ook zo, of is airco gewoon niet nodig?

Groetjes

• blablabla

Heej hoi!

Ik ben vorig jaar in hotel Solimar geweest en kan jullie wel het e.e.a. vertellen! Het ligt ideaal bij het mooiste stukje strand.. en de discotheken, winkeltjes, supermarkten en noem maar op zijn om de hoek. Wij zaten in het hotel prachtig balkon, maar kleine kamers… alle kamers zijn daar verschillend. Ik heb ook even een kijkje genomen bij de appartementen, super klein en klein balkon. Je treft het of je treft het niet, sommige appartementen zijn super klein anderen juist groot. Het zwembad is niks, ben er nooit in geweest. Het eten bij San Diego is voor 1x leuk maar voor de rest verschrikkelijk, je kunt beter voor een prikje in een restaurant gaan eten. Je kon ook ergens in een tuin eten dat is zeker een aanradertje!

Ik wens jullie veel plezier daar!

Anita