Stappen in Playa en El Arenal

• Kees

Ik heb een aantall vragen over het stappen in deze 2 plaatsen:

- Welke muziek wordt er waar gedraaid?

- Zijn er hoge entreeprijzen?

- Is de drank duur in de disco's?

- Zijn de proppers irritant?

- Is er een beetje hardstyle te vinden?

Bij voorbaat dank,

Kees

• kalena

Hey hallo kees,

Ik ben vorig jaar naar El Arenal geweest en ga dit jaar daar weer op vakantie maar, ik zal je vragen proberen te beantwoorden met de dingen die ik zelf vorig jaar heb ervaren.

De muziek die daar gedraaid ligt er een beetje aan naar welke discotheek of kroeg je gaat maar, er is echt best wel veel keuze.

Entreeprijzen zijn schaars daar. Er zijn in El Arenal zelf maar 2 discotheken waar je entree moet betalen en dat valt echt wel mee rond de 10 euro maar, ga naar BCM in Magaluf dan word het wel een duur avondje.En hetzelfde geld voor de drank.

Ik ben vorig jaar 12 dagen geweest en heb alleen de eerste 2 dagen proppers gezien en daarna eigenlijk niet meer en anders zeg je gewoon dat ze weg moeten gaan maar, dan komen ze niet meer terug.

Tip: Klets met ze en spreek af dat je s'avonds daarheen komt wat hun aan het promoten zijn. Dan krijg je een gratis drankje en daarna ga je weer ergens anders heen.

Hardstyle zeker weten. DANA, PAVO en GIZMO waren er in die 12 dgn dat ik er was.