21 juli!! El arenal!

• girl19

Heey mensen!

Wie zit er ook in de periode van 21 juli tot 1 augustus in El Arenal?? We gaan daar ns ff een mooi feestje dr van make :)

Greetzzzzzzz

• Nick

Wij (6 jongens) zitten vanaf 23 juli 2 weken in playa de palma app. Brasilia via sunweb!

• girl19

Aha gezellig! die appartementen ken ik wel, vorig jaar zijn wij ook in Mallorca geweest. Wij zijn met 5 meiden dit jaar! Wij gaan 12 dagen naar solimar! Wij zitten er via gogo tours!

• Tjibbe

Wij (4 mannen) weten nog niet waar we heen moeten….kunnen jullie ons helpen?

Dank je wel.

Tjibbe

• girl19

MALLORCA zeker te weten!!

• Tjibbe

OKé maar ik welk appartement dan?

• girl19

Euh solimar als het kan maar kheb gehoord dat dat volzit dan is jorbar ook goed hoor! lekker dicht bij strand, uitgaan kzou wel snel boeke als ik jullie was!

• Ray

Yooooooooooooo

Ik zit vanaf 18 Juli t/m 29 Juli in El Arenal !!!!!!!

Samen met een maat van me.

Ben vorig jaar ook met hem geweest en er een groot feest van gemaakt ~!!!!

Elke discotheek afgeweest >>> 2 uurtjes pitte >>> en weer gaan als een beest !!!!

Grrrrrzzzz Ray uit Den Haag !!!!!

• girl19

Ja vorig jaar waren wij er ook, keitof he! Daarom gaan wij ook weer terug, mallorca is echt te gek, groot feest :) mooi strand en uitgaan is echt onvergetelijk! en feestje bouwen in appartement voor da we uitgaan ;)

Groeten 5 meisjes uit Brabant die mooi feestje daar gaan bouwe! Misschien da we je daar zien he ray

• Ray

Hee meiden ….

Ja opzeker dat dat knalle wordt !!!

Ik zit samen met een vriend van me in hotel Playa's Arenal. Ik heb geen idee waar dat zou moeten zitten maar het is in ieder geval in het centrum en +/- 150m van het strand dus het zal wel goed zijn !

Vorig jaar waren we meestal in Paradies of Riu's geweest, waren opzich wel leuke tenten. Eerst een beetje drinken in Paradies en daarna door naar de Riu's om vervolgens helemaal los te gaan !

En jullie ???? Waar gingen jullie meestal heen ???

Dikke kus Ray & Jor (Den Haag)