wie kent deze appartementen??

• Karin

Graag heb ik info over appartement Brasilia en Solimar in Playa de Palma .Wie heeft er ervaring opgedaan???of is er geweest???

• pascal

hallo

ik ben er geweest in brasilia is erg leuk en lekker eten en goede beden en goede sanitair alles was keurig geregeld alleen je zit wel een beetje ver van het uitgaansleven zo 10 min lopen maar wel lekker rustig .

Voor meer info msn mijn : vep72@hotmail.com

• Sandra

App Cala Azul park

• Leo

Ik ben in Brasilia geweest, is echt mooi! Gelijk aan de boulevard en het strand en een mooi uitzicht. Alleen inderdaad wel een eind van het uitgaanscentrum. Maar er vlak achter stopt een bus, dan kan erheen voor 1 euro en een taxi was ook maar een euro of 6 of 7. Maar is echt een mooi complex. Veel plezier alvast! Ps, wanneer ga je?

• Nick

Ik ken ze niet maar ga 2 weken naar Brasilia dus is nog ff afwachten voor mij……

• Michel

Hey Karin,

Ligt Solimar niet in El Arenal en is het geen hotel.

Wij zijn namelijk in 2002 naar Hotel Solimar geweest, we gaan nu 14 juli naar Appetment San Diego(=teven ook hotel) en ligt aan Hotel Solimar.

Beide hebben hetzelfde dakterras.

Brasilia ken ik niet, maar als we het over dezelfde Solimar hebben, kan ik zeggen dat het een goed hotel is en best goed gelegen is t.o.v de nederlandse discotheken/kroeg.

Je moet overal wet wat verder voor lopen dan bijv plaatsen als Lloret.

Gr.

Michel