Can Picafort

• Audrey

Hai,

Wij, gezin met 2 kleine kindjes, denken erover om vakantie te houden in Can Picafort. Wie kan er iets meer over vertellen…..? Heel mallorca.startpagina.nl afgezocht, maar (nog) erg weinig info kunnen vinden. Wat ons m.n interessert is, of er in de buurt (Alcudia, het nationale park?) wat te doen is. Valt er in het plaatsje zelf wat te beleven? Daarmee bedoelen we geen disco' s (de kinderen zijn nog tamelijk klein (2 en 4), maar kun je er wat tijd doorbrengen?

Vorig jaar zijn we in Cala Mesquida geweest. Schitterend, maar er was alleen 1 hotel en 3 winkels….. We zoeken nu dus iets meer “ vertier”. Hopelijk kan ons iemand wat meer info geven?

Audrey

• Elco

Hallo Audrey,

Can Picafort zit in de hoek die erg gezellig is om te verblijven.

Echter voor wat meer vertier is het gezelliger om richting Puerto 'd Alcudia te gaan.

Dit is met de bus ca. 10 minuten rijden.

Een gezellig haventje met winkeltjes, barretjes en lekkere eetgelegenheden.

Mocht je meer informatie over Can Picafort willen, maak dan je emailadres even bekend zodat ik eea prive naar je kan mailen.

Elco

• Audrey

He Elco,

Bedankt voor je reactie. Dus we hoeven er ons niet te vervelen, begrijp ik en als we wat afwisseling willen, kunnen we een dorpje verder op. Wat willen we nog meer! Hoe lang was de transfer ongeveer?

Groetjes, Audrey

• Elco

Vanaf de luchthaven is de tranfer met de bus ca. 1,5 uur en met de taxi ca. 1uur.

• chica

Cala D´or is ook mooi al zeg ik het zelf. Het is minder ver rijden (45 min vanaf het vliegveld). Het heeft geen lang zandstrand maar ongeveer 5 kleine strandjes. Voor kinderen zijn er twee speelparken in het centrum. Verder genoeg restaurants, ook Nederlandse. Het is echt een vakantieplaats voor gezinnen.