uitgaan!

• rick

heej!

ik ga van de zomer naar Mallorca/ El Arenal!

Zijn de discotheken en cafe's ver van elkaar vandaan?? dichtbij de boulevard???

• girl19

Heey

Nee ze zijn helemaal niet ver van elkaar vandaan, ze liggen allemaal aan de boulevard, bijna alle hotels zijn er ook in de buurt. Dat uitgaan is daar ook echt helemaal fantastisch, wij gaan dit jaar voor de 2e keer omdat we vorig jaar daar zon onvergetelijke vakantie hebben gehad!

• kurt

Girl19 wanneer zijn jullie vorig jaar naar mallorca geweest?

ik was daar de periode van 20 to 27 juni ,en ik ga zeker terug in die periode het valt dan best nog mee van het volk…

We zaten in het Kontiki hotel in playa, zal je misschien ook wel bekend zijn .

greetz kurt

• Wouter

Wij zijn afeglopen jaar naar Mallorca geweest, misschien dat we dit jaar weer gaan. In het Nederlandse gedeelte is het vrij rustig, met een aantal kroegen die niet zo goed draaien (ga niet naar Double Dutch). Het Duitse gedeelte is echt super met als toppunt de discotheek Riu Palace. Dat is echt een supergoeie discotheek waar je voor 18 euro onbeperkt kunt drinken (bier, sterke drank, alles!). Paradies was ook wel een succes. Discotheek Joy was de grootste tegenvaller.

Voor vragen kun je mailen

• girl19

Wij waren er vorig jaar van 13 tot 20 juli, was echt helemaal super, toen was het best druk daar maar keigezellig! Dit jaar gaan we wat later, de 21e juli maar denk dat het weer een top vakantie word! ik vond het nederlandse gedeelte juist heel gezellig, die cafeetjes enz en de veronica was ook keileuk! het duitse gedeelte gaan we dit jaar zeker ook verkennen omdat we daar toch veel goede verhalen over hebben gehoord!

• Wouter

Oh ja, de Veronica-bar was ook wel leuk. Alleen een beetje duur als je de hele avond aan de sterke drank zit.

• aa

maar wat voor een muziek draaien ze daar in die discotheken..

ok wel een beetje hardstyle???

• propper Frank

feestpaleis heeft elke week een avond ingelast voor de houseliefhebber zo kan je namen als: dana, marcello, johan gielen, mental theo, marco v etc om maar niet te spreken over de bcm waar Dj's als Carl Cox, judge julez en nog vele andere draaien

• aa

kijk dat moeten we hebben

dus maar waar ligt dat BMC??

• propper Frank

Bmc weet ik niet maar bcm zit in magaluf oftewel shagaluf het engelse plaatsje ook wel bekend van tv door het lint en dergelijke