Beste Lezer,

Ik ben werkzaam in de markt die zich bezig houdt in de door de europa opgelegde deregulatie (privatisering) van nutsvoorzieningen. (telecom, gas en stroom) Dit begint in Spanje ook al langzamerhand vorm te krijgen.

In veel Europese landen, waaronder Nederland, zie je allerlei bedrijven en bedrijfjes ontstaan die de diensten gaan aanbieden.

Nu is het mooie ervan dat ook particulieren in deze markt kunnen stappen als, zeg maar, tussenpersoon voor de nutsvoorzieningen

Welnu, ik werk dus bij een bedrijf die in Januari 2004 zich ook gaat richten op de Spaanse markt en derhalve zal ik van woensdag 17 tot en met 20 december a.s. in BCN zijn om een aantal zaken te gaan voorbereiden.

Ik ben op zoek naar mannen en vrouwen die interesse hebben om zich, naast hun huidige werk, zeer part-time in te spannen deze markt mede helpen op te zetten in en rond Barcelona (of evt. verder in Spanje) Dit bedrijf zal zich ook op Mallorca gaan richten.

Wil je meer weten? Mail me of bel me voor meer informatie of voor een afpraak in Barcelona:

e.garritsen@labelstores.com

+31 626 020 407