wat is leuker salou of mallorca???

• Amy

Wat is leuker salou of mallorca? ik ben vorig met vriendinnen in lloret geweest? kan iemand mij iets hier over vertellen….ik ben 19 en de rest is 18!

alvast bedankt

• Hola

Hoi Amy, Ik ben 1x in Salou geweest (nog nooit in Lloret). In Salou heb je geen gezellige lange boulevard, waar allerlei eettentjes, winkeltjes, uitgaansgelegenheden (the beachhouse, IT/Feestpaleis, cafeetjes, restaurantjes). Je kan ook van Playa de Palma naar El Arenal lopen langs het strand.

Denk ook dat er in Mallorca iets meer ouderen komen dan in Salou, in Salou kom je makkelijk met de bus.

Mallorca is gewoon top, zeker een aanrader!

• amy

maar wat moet ik verstaan onder oudere?

• Hola

Geen 15,16 jarige maar meer vanaf 19, 20.

• propper Frank

ja idd want in mallorca komen mensen die iets meer geld hebben en dus niet met de bus op vakantie hoeven dit zijn over het algemeen niet hele jonge mensen tenzij je vroeg in het seizoe gaat!!

• Wouter

3 jaar terug, toen ik 19 was, zijn we in Salou geweest en dat was wel leuk. Er loopt inderdaad een beetje erg jong volk rond (en veel te veel Nederlanders). Afgelopen jaar zijn we op Mallorca geweest en daar lopen ze rond van jong tot oud. Naar Mallorca zal ik vaker teruggaan, naar Salou nooit meer.

• aa

ik zit ook te tweiffelen tussen mallorca en salou, ben vorig jaar naar salou geweest, vond het heel erg leuk gau discotheken hade ik meer verwacht. der zit 1 leuke die andere ligt in een ander plaatsje en die anderen stellen niet zo heel erg veel voor . Ik vond ook jammer dat er zoveel jongeren vanaf 16 en zo waren ik was zowat de oudste(20) had ik het gevoel. En mallorca ben ik dus nog niet geweest..

• BB

Ik ben vorig jaar in salou geweest was wel vet stappen in de Flashback en Pacha vooral holland party was vet gewoon lekkere hardstyle echt gruwelijk… Aan het einde van de vakantie kwamen we erachter dat er in snoepys ook HS werd gedraaid dus daar zijn we maar 2 dagen geweest voor de rest was het echt vet en als je daar naar toe wilt moet je Cumbre de Salou boeken dan heb je een schitterend app. net buiten salou lekker rustig en je bent met 5 minuten in het centrum!!!

• aa

mag je mij vertellen waar die vette hardstyle was dan???

met die hollandparty in der pacha?? jeroen post die er de hele tijd doorheen lult echt nep was dat . wel een hele mooie discotheek. en snoepys was idd alleen leuk als mental theo kwam. flachback was wel echt leuk buiten terras enzo maar muziek daar ook weer niet ech heel erg leuk BB schreef: