Mallorca here we come!

• Peetje

He feestbeesten,

Wie van jullie is er eerder op Mallorca geweest? Wij (2 meiden van 21) zijn van plan om de zomer van 2004 naar El Arenal te gaan?

Hebben jullie tips/ideeën (uitgaan/accommodatie,enz) of andere leuke verhalen te melden?! Laat het ons dan weten!!

Alvast bedankt!

• Peter

Hoi hoi

Gewoon gaan !!

Ik ben zelf al een aantla keer op Mallorca geweest en dan ook in El Arenal,

Nog sterker zelfs ik heb er ook nog gewerkt in een aantal cafe's.

Maar het zeker de moeite waard om lekker je vakantie te vieren op dit eiland.

Er is verschrikkelijk veel te beleven, en jeugd is er in het hoog seizoen meer dan genoeg.

Ik laat het even hierbij.

Willen jullie nog meer weten en eventueel zelfs nog foto's zien van daar dan moeten jullie het maar laten horen.

Groetjes Peter

• Peetje

Hoi Peter!

Bedankt voor je reactie!! Inmiddels hebben we geboekt en hebben we er keiveel zin in!

Maar foto's zijn natuurlijk altijd welkom! En als je nog verhalen/tips hebt…

Groetjes,

• Peter

Ha Peetje,

Leuk te horen dat jullie geboekt hebben.

En welk Hotel gaat het worden en wanneer gaan jullie richting het Sunny Island ?

Als je hierop antwoord kan ik je wel vertellen wat verder nog wel leuk is om te gaan doen.

Groetjes Peter

• pascal

hoi ben er geweest voor meer info hier is mijn msn adres voeg maar toe : vep72@hotmail.com

• Peetje

Ha Peter!

Jaja zeker geboekt en we hebben er keiveel zin in! Helaas duurt het nog even… We zitten in appartementencomplex Solimar. Volgens de beschrijving heel gunstig, dichtbij strand en centrum, dus ben benieuwd.

We vertrekken 23 juni voor 15 dagen!

Reageer anders even via m'n emailadres; petradejong2608@yahoo.com dat is iets makkelijker, want het prikbord check ik niet zo vaak.

Ik hoor graag meer!

Groetjes,