Appartemnet Don Juan in El Arenal?

• Rachel

Dag Mallorca verslaafde ;).

Ik vroeg me af; ik wil van de zomer rond half augustus lekker op vakantie met een paar vriendinnen.

Nu willen we in een leuk appartementje zitten natuurlijk, op een leuke plaats.

we zijn meiden van rond de 18. we hebben ons oog laten vallen op appartement Don Juan. (in El Arenal) Is dit bij iemand bekend? Of hebben jullie ervaringen hier over gehoord?

Ik wil wel lekker kunnen genieten op me vakantie natuurlijk.

Als jullie er iets over weten zouden jullie me dat kunnen melden??

Alvast bedankt!

Groetjes,

Rachel

• Loes

Hoi!

Leuk dat jullie waarschijnlijk naar Mallorca gaan; het is echt te gek daar! Over Don Juan weet ik niets, ik weet wel een ander goed appartement; nl Solimar.Wij zijn daar zelf geweest en dat is erg goed bevallen! Succes!

Loes

• Esther

Hoi, wij zijn in dit appartement geweest. Het is leuk gebouwd en de sfeer is er goed. Het is best wel een endje lopen naar het uitgaansgebied en het strand. Zorg er wel voor dat je niet op de bagane grond terecht komt, het zit daar namelijk in de appratementen helemaal vol met kakkerlakken. Wij hadden er in de hele vakantie zo;n 25 en zijn dus overgeplaatst naar een kamer boven.

• Rob

Als je wat foto's vh complex wilt hebben dan moet je me even mailen, wij zijn er afgelopen jaar geweest en het is zeer goed bevallen!!!

• Wouter

We hebben afgelopen jaar 12 dagen bij Don Juan gezeten en we hadden niks te klagen. Ik heb alleen een dode kakkerlak in de kast gevonden (we hebben hem Herman genoemd), dus de verhalen moet je maar niet geloven. Het is een fijn complex, waar alleen maar Nederlandse jeugd zit. De bedden worden om de dag om zo verschoond en de eigenaar of beheerder is een hele aardige vent (José is zijn naam).

's nachts na 12 uur moet je wel stil zijn (we zijn er tijdelijk uitgezet nadat we champagne van het balkon het zwembad in spoten) want anders krijg je ruzie met de nachtwaker (die losse handjes had)! Dat was het enige minpuntje.

• An

Hey

Het verhaal van de kakkerlakken klopt wel hoor! Op zich is het een leuk appartementencomplex maar verwacht er ook helemaal niet veel van. Dan zal je zeker een leuke vakantie hebben. Het is inderdaad een stukje lopen van het strand en uitgaansgebied. En de kamer en bedden zijn best verouderd…Maar als je voor weinig wat leuks wilt hebben kan je hier goed terecht. Ik ga er alleen nooit meer naar toe!

Veel vakantieplezier!