Beste l.s.
Wil je nogeens naar Mallorca Mail me en ik geef je alle mogelijkheden die er zijn waar het druk is en waar het rustig is enz.
Groetjes van , Anne
goede dag , ik wilde volgend jaar naar mallorca met vier mensen ,dwz mijn vrouw en ik en de moeder en schoonmoeder van 75 jaar , ik heb als bestemming carolina iberostar all in. wij willen in eind april begin mei er na toe voor 14 dagen , weet jij er iets meer over te vertellen alvast bedankt. groetjes boy.
Beste Anne,
Wij, enkele leden van toerfietsclub,TWC Harmonie, willen graag rond 14 maart 2004 voor 1 week gaan fietsen op Mallorca.
Ik heb geen idee waar op het eiland leuke en vooral goede hotels zijn.
Mijn bedoeling is om apart een vliegreis te boeken (goedkoop???) en dan ook een hotel HP te reserveren (internet???).
Graag je advies, v.w.b.
1. Vliegreis, maatschappij, luchthaven
2. Hotel(s)
b.v.d. Louis
B
Kijk eens op basiqair.com. Die hebben de goedkoopste vliegtickets. Het kan zijn dat de prijzen nu hoog zijn, maar als je het in de gaten houdt zijn de prijzen de volgende dag soms weer heel laag. Op die site staan volgens mij ook hotels. Je kunt er mooi fietsen want ik heb Leontien van Moorsel (echt waar!) er ook gezien.
In ieder geval hoef je volgens mij niet te vroeg te boeken. Ik wacht meestal 1 maand voor vertrek of korter. Dan is er meestal nog genoeg te boeken voor een lage prijs. Bijvoorbeeld via Sunweb of Neckermann. Ik weet helaas geen appartementen in Arenal omdat ik altijd naar een ander gedeelte van Mallorca ga. Als je goedkoop wil kun je het best in mei of bijvoorbeeld september gaan.
Succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?