Villa met Zwembad

• Jan

Ik zoek voor een periode van 2 weken een villa op Mallorca (of evt. Kreta) in de Periode Juli/Augustus. De villa moet bij voorkeur luxe uitgerust zijn en liggen in of nabij de plaatsen El Arenal en Playa da Palma. Weet u iets of kent u een goede touroperator die deze verhuurt mail mij dan.

Alvast bedankt,

Jan

• anne

Beste Jan,

Zoals ik weet is er in El Arenal geen huizen met een zwembad laat staan een villa

wij zelf hebben een appartement in El Arenal (zie mallorcaonline) Dus we zijn redelijk bekent wat er zoal is.Maar tegen over ons heb je een hotel Tal waar wij zelf wel eens gaan zwemmen totaal geen probleem want ze kunnen niet al hun gasten kennen.Maar als ik eerlijk ben zwem ik liever in zee.

Groetjes van, Anne

• kurt

beste jan

De villa's die er staan op mallorca met name in El arenal zijn er erg dun gezaaid

slecht enkelen staan er te huur of zelf te koop, dat heb ik toch zelf ondervonden wanneer ik deze zomer geweest ben. mallorco leeft van het hotel Toerisme .

veel succes met de zoektocht…

greetz kurt

• ank vd meulen

Beste Jan,

Voor Mallorca heb ik geen antwoord. Maar voor Kreta kan ik je de touroperator Xenia aanraden.

Hele mooie villa's goede service wij hadden vorig jaar een fijne ervaring met hen.

www.xeniatravel.nl bezoek de site en ga lekker zoeken (ga aan de linker helft van het eiland zitten dus links van Rhytimnon) daar vind je nog Griekse sfeer.

Succes!

ank

• Mirjam

Kijk eens op finactours.nl