Wij zijn dit jaar voor t eerst naar Mallorca geweest, el Arenal maar het was echt helemaal top!! volgend jaar gaan we zeker te weten weer trug!
Wie nog meer??
Ja, heerlijk is dat he?? er even tussen uit, wij gaan in december heerlijk met kerst en oud en nieuw, naar Sa Coma op Mallorca. Dit is trouwens ook voor mij de eerste keer dat ik met die feestdagen van huis ben. Maar gelukkig gaan mijn dochter en schoonzoon mee.Ik hoop dat ik er ook met plezier op terug kijken kan.
Groetjes van Marga.
Beste Mallorca ONDEKSTER,
Het is jou dus ook al overkomen dat je hart verkocht is aan dat eiland net als ik.
Wij hebben er zelf nu twee appartementen te huur voor de toekomst om daar ooit te gaan wonen.Mijn vrouw die ik 15 jaar geleden ontmoet heb had een vader die van Mallorca kwam en nu reeds overleden is en wij daarom een appartement hebben gekocht,om toch steeds weer daar naar toe te kunnen wanneer we zelf willen en natuurlijk ook kunnen.Wil je wat meer weten willen we je graag van dienst zijn.
Groetjes van, Margarita & Anne
Beste Anne,
Ben erg nieuwsgierig, verhuur je ook je appartementen… en zo ja waar zijn die gelegen.
Heb mijn hart verpacht aan Mallorca. Ik zou er zo naar toe willen emigreren. Ik noem het ook “”de Magie van Mallorca“”….. zucht. Het ergste is dat ik mijn vinger er niet op kan leggen waaruit die betovering bestaat.
Groeten “”zus“”.
Als je zeker wil gaan stappen, kun je beter naar El arenal gaan, dat is het nederlandse gedeelte met ook bijna alleen maar nederlandse barretjes en discotheken!!!!! De veronica bar is een echte aanrader, moet je echt naartoe gaan!!!
In Playa de palma zitten ook een aantal mooie discotheken die niet duur waren(15 euro entree en de hele avond gratis drinken), maar het nadeel daarvan vond ik dat er bijna alleen maar duitsers kwamen!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?