Sun club eldorado , voor Kim en zus

• zus

Hoi Kim,

Ben blij dat jij het nog wel goed naar je zin hebt gehad daar.

Ik ben wel nieuwsgierig hoe het weer was nadat ik vertrokken was.

Heb je nog iets op Mallorca bezocht?

Met wie van de animatieteam en het overige personeel heb je het meest contact gehad?

Ik zou het leuk vinden je verhalen te horen. Ook ik wil terug!

Groeten “”Zus“”

• Roos

hoi meiden ,

sorry , maar ik heb het erg druk gehad .

nou kim , gelukkig heb jij het er wel naar je zin gehad , mischien dat er door onze klachten wat aan gedaan was , want wij waren niet de enigste die geklacht hadden en we hebben nu een klacht lopen bij de oad en die zijn er nu mee bezig , dus ik ben benieuwd .

wie weet dat dat ook een doorslag daar had gegeven om het schoon te maken , op het animatiegroep had ik trouwens niks op aan te merken hoor , dat was wel goed en de kinderbad lag op een goede ligging .

waar zaten jullie beide trouwens ?

in die bungalowhuisjes of in een app. met keuken ?

nou meiden , ga even een boodschapje doen , kom van de week weer even kijken hier .

groetjes Roos

• zus

Hoi Roos,

Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je niets hebt laten horen. Op dit prikbord wordt op het moment sowieso weinig geschreven. Logisch want het seizoen is voorbij. Toch kijk ik in elk geval nog wekelijks effe.

Ben wel benieuwd hoe Oad en het hotel reageert op je klacht. Waarover heb je je eigenlijk precies beklaagd? Laat je het weten?

Groeten “”zus“”

• kim

Wij hebben veel contact gehad met Bjorn van het animatieteam, en Nico en Michel maar met Christa en de rest konden we het ook goed vinden hoor!! Luiz (soort van manager) heeft geregeld dat mijn vriend naar een wedstrijd van Real Mallorca kon gaan, en heeft hij natuurlijk ook gedaan. We hebben daar ook leuke mensen leren kennen waar we nog contact mee hebben, dus hoop dat ik er volgend weer naar toe kan.

Groetjes Kim.

• boy

en kimmetje is het vliegen je ook bevallen , en ik wil je vragen of dit hotel ook geschikt is voor twee oude mensen van 75 jaar , betreffende verplaatsen in en om het hotel en het eten groetjes dblln.

• zus

Hoi Kim,

Fijn weer wat van je te horen. Zou het leuk vinden ervaringen over het hotel direct uit te wisselen. Ook ik wil volgend jaar terug.

Kunnen we direct mailen (zonder prikbord)?

Groeten “”zus“”

• zus

Beste Boy,

Zoals je in de voorgaande berichten hebt kunnen lezen verschillen de meningen zeer over dit hotel.

Ik ben er dit jaar twee keer geweest, hetgeen erop mag duiden dat ik het goed vond. Maar Roos bijvoorbeeld vond het helemaal niets! Ook degene met wie ik in mei op vakantie was vond het geen fijn hotel. Kim daarentegen vond het wel weer goed.

Het hotel bestaat niet uit een gebouw maar verschillende bungalows. Die liggen ook niet allemaal gelijkvloers. Ben je slecht te been dan zou ik dit hotel niet gauw aanraden. Ook kinderen kunnen het vermoeiend vinden.

Ook over het eten verschillen de meningen. Ik vond het in september bijvoorbeeld beter dan in mei. Ik vind het een kwestie van aanpassen. Je bent in een ander land en daar is het eten nou eenmaal anders. Als er werkelijk iets mis is met het eten dan heb je recht om te klagen bij het hotel (zoals bij Roos dat het kinderbuffet niet geopend was bijvoorbeeld). Het hotel heeft overigens het hele jaar door enquete formulieren verstrekt in de hoop opbouwend kritiek van de gasten te krijgen. Het hotel is dus wel betrokken bij de mening van haar gasten.

Of het hotel jou schikt zul je dus echt zelf moeten ondervinden!'

Groetjes “”Zus“”