Sun club eldorado , voor Kim en zus

• Roos

hoi kim en zus ,

nou we zijn vorige week weer terug gekomen en hebben deze week even rustig aan gedaan .

nou onze ervaringen : ik vond het een hele slechte park , ik heb nog nooit in z`on slecht park gezeten , ik heb echt beters gehad .

en ik vond het totaal niet kindvriendelijk , de spijkers staken uit de glijbaan uit en het was allemaal te stijl voor hun om goed te lopen .

we waren niet de enigste die er zo over dachtten , want iedereen die we spraken vonden het slecht ; de mieren liepen over het bed , de toilletten in het restaurant waren zo smerig dat ik er niet erop durfde te zitten , het eten was elke avond koud , geen speciaal eten voor de kinderen , terwijl ze wel een speciaal kinderhoekje ervoor hadden , maar die waren steeds afgedekt met tafellakens , dus met andere woorden : dit was eens , maar nooit meer .

voor de rest hebben we het wel gezellig gehad hoor , ook veel nederlanders en belgen leren kennen .

ik ben benieuwd hoe kim het heeft .

ik hoop dat ze nog op de berichtjes reageerdt .

groetjes Roos

• Roos

Kim ,

je moet je eigen ervaring daar op doen hoor , mischien vind jij het er wel leuk , maar wij zijn best wel kritische .

het personeel vonden wij niet aardig , je kon echt merken dat het de einde van het seizoen was en het waren meer belgische en franse personeel .

wat voor een huisje hebben jullie geboekt ?

een app. of bungelow ?

je kan ook het beste naar de zwembad die boven ligt gaan , want daar hebben ze een specialle kinderbad , die is echt mooi en het is daar lekker rustig qua muziek .

beneden bij het zwembad is het erg druk en luide muziek en boven zitten bijna alle mensen met een klein kind .

nou ik ben benieuwd hoe zus het nu heeft , ik dacht dat jullie nu op vakantie waren en dat zus pas over 2 wkn. ging .

ik kon niet eerder reageren , want de pc had kuren en we hebben nu ook adsl. aangesloten en dat ging niet zoals wij dat wilde .

groetjes Roos

• sandra

Hallo allemaal,

Ik ben het inderdaad volledig met Roos eens, daarom heb ik ook een klacht ingediend bij de touroperator (sudtours in mijn geval).

Zij kunnen er natuurlijk ook niets aan doen dat de accomodatie slecht is onderhouden en dat het eten slecht is, maar de accomodatie wordt wel erg mooi in de brochure gepresenteerd.

Ik weet wel dat ik in ieder geval niet meer op een brochure afga als ik mijn vakantie boek.

• zus

Hoi Roos,

Ik ben gisteravond teruggekomen mijn vakantie en lees net je bericht.

Vind het jammer dat je teleurgesteld was in de park. Bij mij was het eten goed en warm en ook het kindergedeelte was geopend.

Sandra schreef dat er overdag alleen meloen te eten was. Toen ik er was, was er overdag bij de bovenste bar pizza te eten en bij de onderste bar broodjes.

Ik moet toegeven dat de meningen varieren over dit hotel. Ook deze keer heb ik mensen horen klagen. Voornamelijk over de grootte van de kamers en het eten. De meeste die ik gesproken heb zijn echter voornemens terug te keren.

Maar ja je weet zelf hoe het gaat. Op vakantie is alles altijd anders dan als je thuis bent. En tijdens vakantie worden altijd mooie voornemens gemaakt.

En ik……. ik verwacht toch dat ik er weer zit volgend jaar. Misschien zelfs nog met de mensen die ik daar heb leren kennen. De toekomst zal het bepalen.

Mocht je in elk geval het enqueteformulier hebben ingevuld en de prijs tot een week verblijf winnen, dan stel ik me graag beschikbaar om hem voor jou in de plaats in ontvangst te nemen… ha ha !!!!!

Laten we voor Kim hopen dat ze niet dezelfde ervaring deelt als jij en Sandra.

Ik hoop dat jullie het volgende keer elders beter treffen.

Groeten “”Zus“”

• zus

Hoi Kim

Sorry dat ik geen berichtje heb achtergelaten. Ik was te “”druk“” vakantie aan het vieren.

Zoals je hier hebt kunnen lezen, heeft Roos het geen prettig hotel gevonden. Ik hoop dat jij niet dezelfde ervaring hoeft te delen. Ik weet dat je vandaag bij het hotel bent aangekomen. Je hebt in elk geval nog goed weer en ik hoop dat dat de komende week zo blijft.

Heb je klachten meldt het dan in ieder geval bij de receptie. Ik weet zeker dat ze zullen trachten de klacht meteen te verhelpen.

Laat je ons nog wel even weten wat je er van vond???

Groetjes “”Zus“”

• Roos

hoi zus en sandra ,

nou zus , gelukkig heb jij het wel naar je zin gehad , maar goed het was voor jou de 2de keer natuurlijk .

ik vond het er echt niet leuk en alle mensen die we er spraken hebben klachten in gediend bij de receptie .

ben je trouwens nog in de restaurantstoilet geweest ?

die was zo smerig toen wij er waren , echt niet normaal .

heb je het er trouwens nog lekker gehad ?

en mooi weer ?

toen wij vertrokken was het slecht weer en dat had even aan gehouden hadden we gehoord .

volgend jaar gaan wij waarschijnlijk naar Domenicaanse Republiek , heel wat anders hè .

sandra in welke periode zat jij in dat hotel ?

nou ik ben benieuwd hoe kim het er zal hebben .

groetjes Roos

• kim

Hoi Roos Zus en de rest,

Ik zit hier nu nog steeds en heb het prima naar mijn zin vooral dat animatieteam,super gewoon.

Groetjes Kim tot gauw!!!

Eten prima rest ook

Wil zeker nog eens terug, maarja heb nog een week.

• zus

Hoi Kim,

Geniet van de tijd die je er nog hebt. Ik zag dat de weersvooruitzichten niet zo geweldig waren, maar ik hoop dat dat je pret niet mag drukken.

Vertel na je vakantie hoe je het uiteindelijk gehad hebt.

Groetjes “”Zus“”

• zus

Hoi Roos,

Ik heb een aantal bewolkte dagen en een regenachtige dag gehad. Voor de rest heb ik lekker van de “”sol“” genoten. Ik was er bijna drie weken en ik zal toegeven dat dat een tikkeltje te lang was deze keer.

Ik denk dat je gewoon niet op een goed moment bent aangekomen. Ik heb geen problemen met de restauranttoiletten gehad en ook het kindereethoekje was gewoon geopend. Heb je er wat van gezegd bij de receptie en zo ja wat zeiden ze ervan??

Ook Kim schijnt het naar haar zin te hebben. Even afwachten hoe de rest van haar vakantie verloopt.

Je hebt gewoon niet geboft. Volgende keer op Dominicaans Republiek zal het vast anders uitpakken!!!!

Groeten “”Zus“”

• kim

Hallo,

Van gisteren ben ik weer terug thuis, en kan zeggen was ik maar weer daar!! Het is mij prima meegevallen, en ik vond het park prima verzorgd, elke liepen er wel een paar tuinmannen rond om de planten te onderhouden, alles werd elke dag besproeid met water, mijn god wat zag dat gras er goed verzorgd uit.

En over het eten, elke dag heb ik goed kunnen eten, en Chelsea trouwens ook, minibar met eten was gewoon open, en personeel ook niks mee te klagen gehad. Vooral het animatieteam werkt zich uit de naad om alles zo leuk mogelijk te maken, en daar slagen ze zeker in.

Het huisje was ook schoon en elke dag goed verzorgd, we hebben het poetsmeisje in het begin van de vakantie wat geld gegeven, doen we altijd trouwens, en alles werd prima verzorgd.

Ik wil absoluut nog eens terug gaan, liefst volgend jaar weer, we hebben het alledrie naar onze zin gehad, en ook nog eens leuke mensen leren kennen. Trouwens die meeste mensen die ik daar sprak waren al een paar keer daar geweest en bleven maar terug komen!!

Ik mis het nu al, maar ga zeker nog eens terug!!

Groetjes Kim.