Hallo,
Ik vroeg mij af of er hier al iemand in dit hotel is geweest?? Ik ben van plan om daar naar toe te gaan, maar hoor eigenlijk liever wat dingetjes over dit hotel!!
groeten Boy
Beste Boy,
Ik ben naar het hotel Carolina geweest afgelopen juli en ik was er eerlijk egzegd niet zo over te spreken. Allereerst vond ik de omgeving vrij matig, het hotel ligt best afgelegen. Maar ok dat is nog tot daar aan toe, waar ik helemaal niet over te spreken was, was de service: wij hebben in de twee weken geen schoonmaakster gezien! Ondanks herhaalde klachten van onze kant werd hier niets aan gedaan. Verder gaat het hotel om half drie ‘s nachts dicht. Kom je later terug van een kroeg ofzo, dan kom je er gewoon niet meer in!! Dit vonden wij eigenlijk het toppunt, maar dat was nog niet alles. Van de twee weken dat wij er zijn geweest was het zwembad zo’n 10 dagen buiten gebruik, wegens een defect aan de zuiveringsinstallatie. Kortom erg tevreden waren wij zeker niet en wij zijn dan ook een klacht aan het voorbereiden bij de reisorganisatie.
Wellicht is er bij Carolina ondertussen het een en ander veranderd, maar ik kan je het hotel helaas niet aanbevelen.
Gegroet,
Hans de Bruin
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?