sunclub el dorado

• kim mama van chelsea

Wij vertrekken 9 oktober, wel wat laat maar het moet natuurlijk ook niet te warm voor ons kleine meisje (2jaar), en ik ben al blij dat we effe er tussen uit kunnen!!

groetjes.

• kim

Oja Kim mama van Chelsea is dus mijn naam van een ander prikbord, maar ben dus gewoon dezelfde Kim.

• zus

Vertrek je uit Duitsland of Belgie? Volgens mij vertrekken er alleen vliegtuigen vanuit Nederland op woensdag en zondag.

Ik loop jou net mis, want ik vertrek van Mallorca op 8 oktober.

Je had trouwens eerder gevraagd of je kunt internetten op Mallorca.

Volgens mij niet vanuit het hotel, maar van dit prikbord heb ik wel begrepen dat mensen vanuit El Arenal zelf internetten. Wellicht dat daar een internetcafe is?

Was je trouwens van plan een auto te huren? Op zondag rijden er geen bussen vanuit het hotel. Mocht je dan slecht weer treffen dan zit je redelijk in het hotel vast.

Groeten “”zus“”

• kim

Ja wij vertrekken vanaf Zaventem, en dat van die auto moet ik daar eens bekijken. Ik ben al blij genoeg dat we effe er tussen uit kunnen!! En we maken er wel wat van (hoop ik).

Hoop dat jullie leuke verhalen te vertellen hebben als jullie terug komen. Hoop dat ik je verhaal nog kan lezen als je terug komt.

groetjes kim.

• roos

nou meiden ,

nog een weekje en dan ga ik genieten .

ik zal zeker een verslag uibrengen als ik terug ben .

'tot dan .

groetjes Roos

• kim

Nog niet terug? Ik zit vol zenuwen te wachten hoe het geweest is!! Het begint nu wel dichterbij te komen voor me.Hoop in ieder geval dat jullie een hoop lol hebben gehad.

groetjes Kim.

• zus

Hoi Kim

Ik zit ook op een reactie van Roos te wachten. Ben benieuwd hoe ze het gehad heeft.

Ik ga aanstaande zondag. Moet helaas om 2:30 uur op Schiphol zijn. Wat een tijd!

Groetjes Zus

• kim mama van chelsea

Poe poe dan zijn jullie vroeg daar. Wij vertrekken geloof ik om half 2 's middags, maar dan wel pas over 3 weken. Dus jouw vakantieverhaal kan ik dan ook nog meelezen. Ik wens je in ieder geval een supervakantie, maar dat zal wel lukken he!!

Oke Roos kom eens op met je belevenissen!!

Groetjes Kim.

• zus

Hoi Kim

Ik weet niet of je mijn reisverhaal nog mee krijgt.

Ik ben pas 8 oktober tegen 20:30 weer in Nederland. Jij vertrekt de volgende dag.

Als ik gelegenheid heb en je vindt het een leuk idee dan laat ik wel een bericht voor je achter bij de balie van het hotel. Laat dus supersnel weten of je het leuk vindt.

Groeten “”zus“”

• kim

Jazeker lijkt me hardstikke leuk, ik hoop in ieder geval dat je een supervakantie hebt, en laat nog wat zon en gezelligheid daar voor me he!!

Groetjes kim