Wij vertrekken 9 oktober, wel wat laat maar het moet natuurlijk ook niet te warm voor ons kleine meisje (2jaar), en ik ben al blij dat we effe er tussen uit kunnen!!
groetjes.
Vertrek je uit Duitsland of Belgie? Volgens mij vertrekken er alleen vliegtuigen vanuit Nederland op woensdag en zondag.
Ik loop jou net mis, want ik vertrek van Mallorca op 8 oktober.
Je had trouwens eerder gevraagd of je kunt internetten op Mallorca.
Volgens mij niet vanuit het hotel, maar van dit prikbord heb ik wel begrepen dat mensen vanuit El Arenal zelf internetten. Wellicht dat daar een internetcafe is?
Was je trouwens van plan een auto te huren? Op zondag rijden er geen bussen vanuit het hotel. Mocht je dan slecht weer treffen dan zit je redelijk in het hotel vast.
Groeten “”zus“”
Ja wij vertrekken vanaf Zaventem, en dat van die auto moet ik daar eens bekijken. Ik ben al blij genoeg dat we effe er tussen uit kunnen!! En we maken er wel wat van (hoop ik).
Hoop dat jullie leuke verhalen te vertellen hebben als jullie terug komen. Hoop dat ik je verhaal nog kan lezen als je terug komt.
groetjes kim.
Hoi Kim
Ik weet niet of je mijn reisverhaal nog mee krijgt.
Ik ben pas 8 oktober tegen 20:30 weer in Nederland. Jij vertrekt de volgende dag.
Als ik gelegenheid heb en je vindt het een leuk idee dan laat ik wel een bericht voor je achter bij de balie van het hotel. Laat dus supersnel weten of je het leuk vindt.
Groeten “”zus“”
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?