sunclub el dorado

• kim

Hallo,

effe een paar vraagjes:

Is er iemand hier al ooit in sinclub el dorado geweest?

Is het een leuk hotel kwa kinderen??

Hoe is het eten??

en als je nog iets kwijt wilt over het hotel gooi het ook maar erbij!!

gr. kim

• Roos

Hallo ,

ik ben er nog niet geweest , maar ga er over 2 wkn. naar toe en mijn collega is er begin juni geweest en die was er helemaal weg van , goede kinderanimatie vond ze .

voor de rest ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen van dit hotel .

Groetjes Roos

• zus

Ik ben er in mei geweest.

Voor de kinderen is er veel te doen. De animatie 's avonds voor volwassenen vond ik wat goedkoop (maaaaar ik heb niet alles gezien).

Personeel vond ik aardig, maar daar verschilden de meningen over. Evenals over het eten (buffet vorm). Ik vond het zelf wel goed.

Met hoeveel mensen ga je??? Sommige kamers zijn absoluut niet groot!!!!!!.

Bij de receptie spreken een aantal Nederlands.

De gasten waren voornamelijk Fransen en Belgen.

Wil je meer weten… stel je vragen maar… ik zal ze proberen te beantwoorden.

Ik ga overigens in sepember terug. De mei-vakantie was veel te kort.

“”Zus“”

• Roos

Hoi zus ,

Mijn collega vond dat precies hetzelfde , ze vond de avondvoorstellingen niet zo , maar wel van de animatiegroep zelf , wat van buitenaf kwam vond ze niks .

alleen vond zij het eten niet zo , vooral de broodjes vond ze te hard , hoe vond jij dat ?

wanneer in september ga jij weer , mischien zijn we er tergelijk .

we gaan met 7 man ; 4 volwassenen en 3 kinderen en hebben een app. geboekt en die blijken inderdaad niet zo groot te zijn .

hoe is het park qua ligging (mijn collega was zeer negatief) en heb jij daar ook gesnorkeld ?

er is geen strand , maar je kan daar toch via traptrede`s naar toe komen ?

vertel me maar van alles , vind dat wel leuk .

het foxkids vliegtuig is gewoon van martinair (waar je mee vliegt) , maar van de buitenkant hebben ze allerlei tekenfiguren van de foxkidsprogramma`s erop staan en tijdens de vlucht is er van alles voor de kinderen (die zijn tijdens de vlucht belangrijk) en draaien ze allerlei foxkidstekenfilms en ze krijgen ook een rugzakje ervan enzo .

voor ons is dit ook de eerste keer dat we ermee vliegen en ben daarom zo nieuwsgierig .

nou ik ben benieuwd naar je verhalen , ook over eventuele excursies , hoe duur ze waren enzo en hoe duur .

groetjes Roos

• adipoes

Hallo,

Wij gaan ook in september naar sun eldorado met 3 pers.

2 volwassenen + kindje wij hebben een quadrupplebungalow gehuurd.

wij vertrekken de 15de tot en met de 26ste volgens wat wij gehoord hebben is het daar zeker zijn geld waard hopelijk is dat ook zo het is voor ons de eerst reis met de vlieger zou jammer zijn als het tegenvalt.

heeft er nog iemand tips voor op de vlieger we zijn namelijk nogal nerveus.

• zus

Hoi Roos,

Ik heb alleen de animatiegroep gezien en die vond ik niet altijd even leuk(misschien had ik iets meer moeten drinken!).

De broodjes zijn inderdaad hard/droog maar dat is al gauw in de zuidelijke landen.

Dat was met name het geval in de lunchpakketjes die je meekreeg. Die waren echt niet geweldig. Daar kon je iemand K.O. mee slaan.

Tijdens het ontbijt en lunch kun je overigens ook andere broodsoorten eten, dus verhongeren zul je niet.

Ik ga de 21e sept… dus mij ontmoet je niet. Jij bent voor die tijd alweer terug dus kun je mooi vertellen hoe je het vond.

De binnenkant van de appartementen heb ik niet gezien. Ik heb wel opgevangen dat ze klein waren. Volgens mij liggen ze op het hoogste gedeelte van het terrein bij een van de zwembaden. Je weet dat het terrein niet vlak is???

Het hotel ligt redelijk afgelegen. Je bent niet binnen een half uur lopen in een stad of iets dergelijks. Ik raad je echt aan een auto te huren (niet bij het hotel of via je reisorganisatie!!!! ….. veel te duur!) Via internet kun je aan adressen komen.

Er is een gratis busdienst van het hotel naar El Arenal. Let alleen op dat je 's middags pas na ongeveer 16:00 uur terug kunt!!! Of je moet een taxi terug nemen (12,00 Euro).

Ik heb niet gesnorkeld.

Die traptreden waar je over spreekt zijn super stijl!! Ik heb een stuk naar beneden gelopen, maar het vooruitzicht om weer helemaal naar boven te lopen deed me gelijk omkeren. Nu ik wat aan mijn conditie heb gedaan, zal ik het in september wel proberen.

Volgens mij is er onderaan geen strandje of zo.

Als je meer wilt weten, hoor ik het wel! En ach,….misschien vertel ik wel wat uit mezelf.

Groeten voor nu!

Zus

• kim

Klinkt allemaal niet slecht, meningen verschillen. Maar als je voor de tweede keer terug gaat in 1 jaar zal het reuze meevallen!! Wij gaan pas in oktober dus kan ik van jullie beide de verhalen nog lezen. Wij gaan met zijn drietjes, mijn vriend, mijn dochtertje van 2 jaar en ik. Ik kijk in ieder geval nog uit naar jullie verhalen!

groetjes Kim.

Oja weet je misschien of er een mogelijkheid is om te internetten daar???

• roos

Hoi zus ,

ik heb alles wat je nu verteld heb ook precies gehoort van mijn collega .

nou ik ben erg benieuwd nu hoor en ben ook echt hard aan vakantie toe .

we hebben afgelopen zaterdag onze tickets gekregen en we vertrekken op 31 aug. om 7 uur s`morgens , een fijne tijd .

ik had trouwens nog 1 vraag : was er genoeg fruit ?

is er voor de kinderen speciale menu`s met eten ?

als ik terug kom zal ik gelijk verslag uit brengen over onze ervaring .

jammer trouwens dat jullie later op vakantie gaan .

groetjes Roos

• roos

hoi kim ,

ik zal gelijk mijn verhaal aan je uitbrengen als ik terug ben , hoop dat je hem dan nog leest , want wij komen op de 14de terug .

groetjes roos

• zus

Ik zie dat we inmiddels onderaan de pagina zijn beland dus ik hoop dat je dit nog leest.

Er is genoeg fruit te eten. Ook overdag kon je in mei in een van de bars meloen eten. Ook zat waterijsjes voor de kinderen te eten!

Er is een kinderbuffetje, met frietjes en worstjes enz. Maar ook de aardappelkroketjes van de volwassenen gaan er goed in.

Ook ik ben benieuwd naar je ervaringen. Ben benieuwd of het personeel nog zo vriendelijk is of inmiddels aan het eind van het seizoen de toeristen beu zijn.

In elk geval een heeeeeele fijne vakantie. er is genoeg te beleven op Mallorca!!!

Voor Kim effe een bericht…. wanneer vertrek jij????

Groeten Zus