irritante proppers!

• chica

mijn god, die proppers wat een irritante lui! vooral die van It/Feestpaleis zeg! ze proppen helemaal niet, ze staan daar wat “mooi” te wezen…..gadver!

nee, geef mij die meid van 538 maar, die kerel van de heeren van amstel en die dames van de bierexpress!!!!!………..

• juud

Overdag op het strand viel het gelukkig wel mee. Ze kwamen af en toe gewoon bij ons zitten (ook al hadden we al duidelijk gemaakt dat die tent niets voor ons was)en gewoon ff gezellig praten over van alles en nog wat omdat ze met die hitte geen zin hadden om te proppen! Die gasten waren wel ok!

Jaja, sommige proppers namen hun ‘job’ 's avonds wel erg serieus!! Jeminee!!

Na 2 dagen voor alle kroegen ed langs te zijn gelopen heb ik de ‘veilige’ weg gekozen en over het stuk boulevard langs het strand gelopen!!

Je hebt trouwens gelijk over die gast van De Heeren, als ik op het terras zat vermaakte ik me echt hoe hij iedereen aansprak en op een leuke en spontane manier naar binnen lulde, Echt een aardige gast!!!

• Jennifer

jaaah die jordi van de Heeren is echt grappig he!!

Wij zater iedere avond op t terras, heb je het ook gezien dat ie met die kop en schotel bezig was hahah!!

De heeren was mij kroeggie!!

… en het lukte hem gewoon echt he om mensen maar binnen te praten!! super!

groetjes jennifer

• partygirlsz!

hij is echt goed!!! echt een lieve propper hihi!!!!

met dat kop en schoteltje was wel grappig he!

• missy

de proppers van het duitse gedeelte, riu palace enz. die moeten de allemaal afzinken op zee. Wat waren die irri zeg!! Want nee begrepen ze niet helemaal!!

• propper

De gene die dit bericht geschreven heeft snapt er echt maar bar weinig van zal ik maar denken want het liefst staan die andere proppers ook met een drankje lekker rustig aan te doen en een beetje te chillen net als die lui van de 538 of HvA of bier exrpress maar zo werkt het bij sommige eigenaren niet. ik ben mischien wel de 25 ste @!#$ propper die jou aanspreekt maar jij bent toch echt de 1000000 miljoenste @!#$ toerist die loopt te zeiken en kom aub niet met het argument dat ik ervoor kies om dat te doen want jij kiest er ook voor om naar zon plaats te gaan met alle bijzaken die er zijn !!!

Gegroet Pr feestpaleis

• Stringetje

Goed gezegd Frankie !!!!

Hahahaa….

Kusjes !!!

• Erik

That just doesn't make any sense….

Tuurlijk kies jij er wel voor om dat te gaan doen en er is een groot verschil: jij loopt daar geld te verdienen dus moet je sowieso niet klagen, ik loop daar mijn geld uit te geven. En al weet je dat er proppers op Mallorca zijn, dan wil dat nog niet zeggen dat je dat als part of the deal moet beschouwen (??). Dat zou wat zijn. Je gaat naar Mallorca voor zon, zee, strand, sex en uitgaan.

En ik wil je wel meegeven, die proppers van de Hollandse tenten zijn best redelijk, ze snappen in ieder geval wat nee betekent. Die Duitsers zijn nog veel erger.

Maar als je het zo vervelend vindt om zeikende (?? gevolg van..maybe??) toeristen aan te spreken…. tip: neem in Nederland een (bij)baan die zo goed verdient dat je heel de zomer op vakantie kunt… Dan kan je de andere kant van de medaille ook eens bekijken ipv zo kortzichtig te zijn. Als propper moet je toch weten dat sowieso 80% van de mensen niet op je zit te wachten.

Iemand met hersenen

• chica

ik snap best dat die bazen alleen maar meer meer en nog eens meer mensen binnen willen hebben, maar er zijn ook andere manieren om mensen aan te spreken. je krijgt geen mensen binnen door iemand af te gaan zeiken als je door loopt of door handtastelijk te worden (zoals die met dat half lang haar bij de It..Jamal of zoiets)….en ik vind van sommige Pr's hun houding gewoon té uit de hoogte…Dit geldt overigens niet voor alle proppers, echt niet……..

• juud

Wat deed ie met die kop en schotel dan, dat heb ik niet echt gezien… Stond meestal binnen!! Enne, Het was idd ook mijn kroegie zat er zowat iedere avond! Echt super gezellig daar!

groetjes