solimar

• ine jeurissen

Zijn er alleen maar jongeren in Solimar ? Ik ga met 2 kids……en heb de indruk van dit prikbord dat er alleen jongeren zijn…… Kweetniet of het zo is…… en of het ook leuk voor kinderen is ? Ze zijn wel 11 en 16 jaar en gaan dus niet meer op tijd slapen…….maar paar uurtjes nachtrust is wel prettig……??

• nie wisj

Heyyy,

voornamelijk jongeren.. maar er loopt veel bewaking rond dus het is er wel stil en ik denk dat ze wel goed kunnen slapen..

xxx

• feskens

nou het was er iedere nacht toen wij er waren een klereherrie zo van 3 uur tot 6 uur snachts!bewaking hebben we 1 keer gezien en die zeiden alleen dat we stil moesten zijn en 2 minuten later wassie weer weg en ging het weer los!!die binnenplaats is wel iedere dag 1 grote teringbende ga daar dus niet lopen want je krijg vanalles vanaf alle verdiepingen naar je hoofd geslingerd!denk niet dat het ideaal is voor mensen met kinderen maar jah hoop toch dat jullie een fijne vakantie zullen hebben!!

mzzl fes

• mariska

Hoi Ine..

Ik weet niet wanneer je op vakantie gaat maar als je laat Augustus en begin September gaat zijn de meeste jongeren alweer weg..

Deze drukke is er natuurlijk alleen in het hoogseizoen..

Dus uit mijn ervaring moet het dan met overlast en herrie heel erg meevallen!!

In ieder geval een hele fijne vakantie !!!

Groetjes Mariska

• partygirlsz!

whaaa vreselijk was het, kon echt geen oog dicht doen, en iedereen flikkert van alles van het balkon, khad vanochtend nog ruzie, omdat ik zogenaamd liep te schreeuwen het was toevallig wel een normale tijd om op te staan, en dat takkewijf heeft de hele nacht liggen schreeuwen,

maar als je niet op die binnenplaats zit schijnt het nog wel rustig te zijn.

fijne vakantie!!!!!!

mijne was in ieder geval TOP!