welk stelletje mongolen 13 stuks hebben er op 6 augustus 13 zwemvesten mee genomen uit het vliegtuig van transavia!!! Dank zij jullie hadden we dus meer dan een uur vertraging!! Gezijt bedankt en deh wittuh!!! Niet dus!!!!
Wij zijn de zes van Mallorca (uit abcoude) die de zwemvesten hebben meegenomen… het spijt ons voor alle vertraging, het is allemaal een uit de hand gelopen grap! Wij hebben de zwemvesten teruggegeven. Wij vinden het ook vreemd dat jullie anderhalf uur vertraging oplopen alleen maar door die zwemvesten.. het transavia-personeel is dus ook gewoon zwaar belabberd.. Wij staan open voor alle vragen; wij zijn niet alle zes idioten, wij kunnen overal over praten..
zes groeten
We willen ff laten weten dat we onze vrienden altijd zullen steunen bij eventuele gevechten. Wil jullie wel ff waarschuwen zijn behoorlijk zware jongens en niet voor de poes! Jongens helemaal top! Ken je mensen die ook zwemvesten hebben gestolen??? Reageer op dit emailadres en wij zullen jullie steunen. dezesvanmallorca@hotmail.com Groeten van zes drijvende meisjes!
wat ik er van vind hé jongens ! ze moesten je levenslang vliegverbod geven .
zulke idioote grappen vind ik beke te ver gaan .t moest jullie ma overkomen dat je dat vestje eens nodig hebt ! ma da kan jullie waarschijnlijk geen bal schelen .bij ons in het hotel lag er ook een redingsvest ,meegenomen uit het vliegtuig.had ik het gezien van wie het was ,had ik hem terplekken een paar lappen op zen gezicht gegeven ,met zulke dwaze grappen kan ik heus niet lachen .
ben ook jong geweest , heb ook dingen gedaan ,ma dat gaat een beetje te ver
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?