Inderdaad, dat lees je goed, vol verwachtingen ga je erheen en de meeste worden ook wel waargemaakt, het is echt te gek….. totdat je bestolen wordt! Degene die nog gaan, 1 tip; huur een kluis! Het kost +/- 20 euro per week en al je goederen zijn veilig! Je zal vast denken, pff, ja, ‘t zal wel, ’t gebeurt mij niet, nou, dat dachten wij dus ook! Wij zijn met z'n 4en gegaan en bij onze vrienden hebben ze de voordeur opengebroken en zijn ze via het balkon zo naar ons toe gegaan en naar onze buren, dus zorg dat ook dat je balkon goed op slot zit! Want er lopen nu dus een paar mensen rond met mooie mobiele telefoons en en heel erg veel geld! Verder absoluut niks kopen van straatverkopers, als ze je wat aansmeren zakkenrollen ze je ter plekke, zo ook met 'balletje balletje, doe daar niet aan mee!!! Hier wordt ook veel gezakkenrold en je verliest altijd! Verder wordt er op de markt ook veel gezakkenrold, dus wees gewaarschuwd, want het is een feit dat MALLORCA DE NR.1 IS IN EUROPA QUA BEROVINGEN! Ondanks dit alles is het echt fantasties, maar jammer genoeg krijg je deze verhalen bijna nooit te horen, ik ben vanochtend thuisgekomen en ben blij dat ik thuis ben!