Voor mij geen Mallorca meer!

• Holanda

Inderdaad, dat lees je goed, vol verwachtingen ga je erheen en de meeste worden ook wel waargemaakt, het is echt te gek….. totdat je bestolen wordt! Degene die nog gaan, 1 tip; huur een kluis! Het kost +/- 20 euro per week en al je goederen zijn veilig! Je zal vast denken, pff, ja, ‘t zal wel, ’t gebeurt mij niet, nou, dat dachten wij dus ook! Wij zijn met z'n 4en gegaan en bij onze vrienden hebben ze de voordeur opengebroken en zijn ze via het balkon zo naar ons toe gegaan en naar onze buren, dus zorg dat ook dat je balkon goed op slot zit! Want er lopen nu dus een paar mensen rond met mooie mobiele telefoons en en heel erg veel geld! Verder absoluut niks kopen van straatverkopers, als ze je wat aansmeren zakkenrollen ze je ter plekke, zo ook met 'balletje balletje, doe daar niet aan mee!!! Hier wordt ook veel gezakkenrold en je verliest altijd! Verder wordt er op de markt ook veel gezakkenrold, dus wees gewaarschuwd, want het is een feit dat MALLORCA DE NR.1 IS IN EUROPA QUA BEROVINGEN! Ondanks dit alles is het echt fantasties, maar jammer genoeg krijg je deze verhalen bijna nooit te horen, ik ben vanochtend thuisgekomen en ben blij dat ik thuis ben!

• ...

ja, ik ging de laatste nacht zwemmen, ja het was wel erg dom van mij, ik heb mijn broek laten liggen op strand ik zag van verte een jong een een meisje komen dus wij snel zwemmen naar de kant, ze zegen ons, maar toch keken ze in mijn broekzak en haalde daar mijn horloge en geld weg. ik rende nog achter hun aan, maar ben ze kwijt geraakt! hun gezichten waren nederlands, maar dan nog er lopen wel heeeel erg veel k*t schoijers rond, dus voor de mensen die naar mallorca gaan, kijk heel goed uit!

• nn

Is nou niet echt een Mallorca probleem. Komt overal voor.

't Is niet voor niets dat er geadviseerd wordt een kluisje te nemen.

Hopelijk ben je de volgende keer - WAAR JE OOK NAARTOE GAAT = wel zo verstandig om dit te doen.

En … (bericht zonder naam): volgens mij kun je nergens zomaar geld e.d. onbeheerd achterlaten. Wel super naief!

• ...

als je naar mallorca bent geweest, weet je dat daar veel extremer is dan anders!!!!!!!

en het is wel dom van mij maar als ik in zee ga zwemmen(ik was misschien 20 meter in zee dus helemaal nie ver) en als ik mijn broek op strand laat liggen en mijn handdoek er op, dan denk nie da overal paaar mongolen in mijn broekzak kijken en daar geld meenemen!! terwijl ze zien da ik maar op 30 meter afstand ben en da ik hun goed kan zie!!!!! dus je kan nie zeggen da overal zoiets gebeurt!!nn schreef:

• feskens

nou ik ben ook in mallorca geweest en ik heb er niets van gemerkt en als je in nederland ook naar het strand gaat is het precies hetzelfde gewoon stom om daar je spullen onbeheerd achter te laten!!je weet dat dat op zulke plekken gebeurd!!eigen schuld dikke bult!!!

• ...

nou ik moet voortaan dus zeker mijn spullen mee naar zee nemen!!!!!!!!!!!!!?!?!?!?!?!?! dus nie opstrand achter laten!

• sander

ja of het is handig dat er in ieder geval 1 bij de spullen blijft dat is ook niet zo moeilijk of vraag je mede strandenaar (hihi) of hij er een beetje op kan letten! !!

en wat al die andere berichtjes betreft allemaal overdreven ! ! !

jatten doen ze overal en hier in nederland schieten ze je nog overhoop voor een paar guldens…… dus wat is erger

ik kom nu 5 jaar op mallorca en ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en dat is niet omdat ik geluk heb gehad maar gewoon logisch nadenken net als dat je niets op het strand moet kopen want je word opgelicht……. geen ananas-meloen-drinken etc

ik ben er nu voor het 5e jaar geweest en het was altijd dolle pret en niks op aan te merken alleen heb ik het nou wel gezien allemaal en ga ik volgend jaar ergens anders heen, en weet al van te voren dat ik waar ik ook heen ga, ik op mijn spullen moet letten !!!!!

simpel

• Ray

Precies. Met een beetje opletten, voorkom je al een hoop ellende. Je weet dat je nergens je spullen onbeheerd achter kan laten.

• partygirlsz!

nou ik heb wel anders mee gemaakt, in het weekend moet je daar uit kijken voor spanjaarden, sommige jo9ngens die ik kende zijn echt bestolen, en met stukken glas gesneden in de zij, en met takken geslagen, dat was echt vrselijk.

• !

eigenlijk komen dit soort dingen overal voor… mallorca is daar geen uitzondering op… ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het er erger zou zijn, maybe omdat het een toeristengebied is maar zoals overal is het altijd opletten op je spullen… je moet in rotterdam ook je spullen niet onbeheerd achter laten, dat is altijd vragen om moeilijkheden… en geweld? ik denk dat we er in nederland ook wel iets van kennen ;)