doelgroep el arenal?

• angelique

Hallo mense,

Hier even een vraagje: Wat is eigenlijk het gemiddelde leeftijd daar

in het uitgaansleven van Mallorca?

Ga met mijn vriendin heen , eind augustus….heb er zin in.

Zelf ben ik 28 jaar en mijn vriendin 27 jaar

We horen het wel.

Verder nog wat tips….waar we beslist heen moeten gaan???

Ook leuke excursies daar????

Laat wat van je horen

groetjes

angelique

• Ron

leeftijd daar is +/- 20 tot 30 jaar

Als je van R en B of Trance houd moet je zeker naar de IT toen ik er was (van 23-7 t/m 1-8) had je daar op tredens van oa Lady Dana en Menthol Theo.

Zeker een aanrader is is RIU PALACE super discotheek vlakbij Palma de Playa,je betaald 18 euro intree en dan is het de hele avond gratis drinken en als je voor 00.00 u binnen bent krijg je ook een paar presents mee zoals T shits, caps enz.

Je krijgt een stempel en dan kan je ook nog gratis 3 andere clubs in, en daar is het dan ook gratis drinken.

Van El Alrena ongeveer 25 minuten lopen, je kan ook een taxi nemen 8 euro.

Verder de Veronica bar alleen maar nederlanders super gezellig maar pas na 3.00 uur.Verder de BCM super discotheek alleen op zaterdag.Je hebt er zo veel tentjes maar die moet je zelf maar uit proberen.

1 super trip is de catamaran trip kost 48 euro je vaart naar de andere kant van het eiland dan ga je snorkelen en naar afloop een barbecue aan boord en dan vaar je weer terug waar de bus op je wacht. Duurt ongeveer 5 uur.

Mallorca is gewoon 1 groot feest paradijs en je krijgt er echt geen spijt van!!!!!!!!!!!!!

Laat ff weten hoe het geweest is op : rcwsebel@wanadoo.nl

Groetjes Ronnieboy

• angelique

ha die ron,

Bedankt voor al die tips, ga er zeker wat mee doen.

Heb het uitgeprint voor mijn vriendin kan ze het ook even lezen.

Super en bedankt

We hebben er zin in!!!!!!

doewie angelique

• sander

leeftijdsgroep ligt er aan waar je zit maar als je in de buurt van palma zit zit je altijd goed tips ehhhh :de waterparken aquacity in el arenal-markten in palma,santa maria ook heel mooi- tip ! ! ! huur een auto ! ! en geen brommer.-

en rijd met je auto de west kust af dat is echt een mooie trip-en koop niks op het strand ! ! ! meloen ananas of drinken je word opgelicht. verder veel plezier en heb je vragen ik lees vaak prikbord dan krijg je antwoord.

groetjes sander

• sander

beetje dom

hihi

el arenal dus lftd groep daar idd 20-30.

je kan er alles doen qua watersport is het aanbod onbegrensd motorboten,zeiljachten,duik- en surfcursussen, waterglijbanen, een grillparty houden tussen bruine beren en pauwen minigolfen en carten.

verder zou bus 15 of snelbus nr 26 je naar palma kunnen brengen voor een appel en een ei (beter is in te calculeren 200 euro voor auto voor 7 dagen dan zit je helemaal gebakken)…..

en laatste tip is als je je eigen lekker wil voorbereiden op wat er te doen is " vvv heeft hele mooie informatie boekjes over mallorca (lannoo's reispockets) haal er daar 1 van en lees alle wat er op mallorca te doen is markten wanneer die zijn etc etc etc echt zeer nuttig! enne niet vergeten op lijstje van wat neem ik mee te zetten he hihiihih

mzzl groetjes sander

• Ray

Je kunt wel stellen dat de doelgroep bij een jaar of 17 begint denk ik. Ik heb in El Arenal een hoop mensen gezien van 17, 18 of 19 jaar.

• angelique

he mense,

bedankt voor al die tips !!!!!

echt super.

Ga dus 24 augustus om 5.00 uur vliegen met transavia….

Het aftellen is bji mij al begonnen, heb al lekker vakantie!

Heb er reuze zin in.

alvast bedankt…

schiet er nog wat bij je binnen vertel het me gerust

doewie

angelique