3 augustus terggekomen!!!

• Jennifer

ja indd ik ben 1 keer in de it geweest met dana inderdaad geen sfeer en baggerbagger heet niet te harden ben na een half uur weggegaan

ik vond de heeren van amstel en veronica het leukst en gezelligst!!!

groetjes jenXX

• Esther V

cafe DEZAAK is de topper!!!!

• Ray

Café's zijn saai, vind ik.

• the Kube

de Heeren van Amstel was ook wel gezellig en 538 ging, maar was veel te druk!!!

de Grootste ballentent van heel MALLORCA bij deze uitgeroepen : SHOOTERS!

Wat een lachertje! Iedere dag dezelfde excuses van het werd pas later druk. Het was er gewoon nooit druk, met die jaren 80 muziek!

• Ray

Daar ben ik gelukkig dus niet geweest. 538 Vond ik ook een beetje tegenvallen. Te druk voor die tent, want eigenlijk was het alleen een bar met daar omheen een stukje ruimte, maar wel relaxte mensen daarzo.

• Jennifer

jajaj heeren van amstel was superrr!!

Ray??? kroegjes saai??? vond 538 nou ook neit echt een discotheek haha

nee ik hou er ook nooit zo van maar hier was het super

ciaoxxx jen

• Ray

Nee ik vond 538 ook klote, daarom ben ik er ook maar 1 keer geweest en nog een keer om munten op te maken. Echt een k*ttent was dat. Veronica was pas chill!!!

• Tessa

haai ray, volgens mij zaten wij in hetzelfde vliegtuig. een van je vrienden zat namelijk naast ons vlogen jullie ook met DutchBird. Volgens mij hebben we op schiphol nog met jullie gepraat. En heb je ons nog geholpen met de bagage, jullie moesten erg lang wachten net als wij. Nou Doei groetjes Tessa

• Ray

Ik vloog wel met DutchBird, maar verder zou ik het niet meer precies weten eigenlijk. Het zou best wel kunnen.

groetjes