3 augustus terggekomen!!!

• Ray

Hey ik ben gisteren (zondag 3 augustus tergugekomen uit Mallorca). Het was echt geweldig!!! Ik zat er vanaf 27 juli, dus het was gewoon veel tekort, beetje jammer!!! Zijn er hier toevallig nog meer mensen die er ronde deze periode zaten of die ook op 3 augustus thuis zijn gekomen? groetjes, Ray

• femke

Hoi hoi,

Het was super he! Wij zijn 25 juli vertrokken en 1 augustus teruggekomen. In welke stad zijn jullie geweest? Wij zaten in Playa de Palma (jaja het Duitse gedeelte, van de ene kant zwaaaaaaaaar klote met al die Duitsers maar van de andere kant was het wel fijn omdat je tenminste rustig kon slapen omdat vrienden van me zaten in El al renal en hun hebben dus helemaal niks kunnen slapen, maar ik kan je wel vertellen dat ik de eerste tijd geen duitser meer kan zien of horen!) Hoe vond je het stappen? Wij vonden het helemaal top, het Nederlandse gedeelte met 538, veronica enz. was the best!

Greetzzz femke

• Ray

Wij zaten op de grens van het Duitse gedeelte met het Nederlandse gedeelte nog net in El Arenal, 80 m van de boulevard in Ayron Park. We konden wel goed slapen (al was dat meestal maar 4 uur of minder per nacht). Er zaten bijna alleen maar Nederlanders in ons appartement, was gezellig. Het stappen vond ik ook helemaal top! Vooral Veronica gingen we vaak heen en ook wel 538 en IT (dat sinds vrijdag weer Feestpaleis heet) Zijn jullie ook nog in die discotheken van 18 euro en dan gratis drank geweest? Wij wel een naar MegArena, maar dat was té Duits. Een andere tent die daar ook bij hoorde was wel leuk (Paradies).

Misschien heb ik je btw wel gezien! We waren met een groep van 15. Groetjes,

Ray

• jennifer

heeej ray

ja ik zit hier nog steeds in ayron park

khebje neit gezien hoor denk????

of wel????

ja tis super he hierzo

ik ga zondag naar huis :(

waar ging jij vooral uit????

miss heb ik je tog wel gziennog weet het neit

ik hoor het wel weer

xxxxx jennifer

• femke

he!

Ja wij zijn een avond in riu palace geweest, nl. in Paradise. Was wel geinig maar errrrrrrrrrrug duits, al zeggen de proppers buiten van niet. We zijn 1 avond in n hele kleine discotheek geweest; hollywood in el al renal. Was lachen daar, alleen niet druk. Wij vonden Veronica de leukste tent. Vanuit 538 gingen we daar ook elke keer naar toe. Zijn jullie met go go tours gegaan.? Maby hebben we jullie ook wel gezien. Zou je volgend jaar terug gaan?

Greetz

• Ray

Ik zou volgend jaar best wel terug willen. Maar het zal wel weer iets anders worden denk ik. Wij gingen met Holland International en gingen ook bijna elke avond naar Veronica. Dus maybe hebben we elkaar wel gezien ja. Heb je toevallig een foto ofzo?

• femke

hoi

ja maybe heb ik je daar wel gezien, bleven jullie daar de hele avond of gingen jullie van te voren ergens anders naar toe? Ben je bij mental theo endj galaga geweest?

greetzzzzzzzzzzzzzz

• Ray

Soms bleven we er de hele avond, maar meestal gingen we eerst ergens anders heen. Laatste 2 avonden gingen we pas om half 2 's nachts weg van het appartement, dan was de nacht niet zo lang meer. Dus dat was best wel zonde. Maar dat kwam ook, omdat we met zijn 15-en waren en het duurde wel ff voordat iedereen klaar was. Naar Mental Theo zijn we niet geweest (wel gezien en gesproken), want we vonden het een beetje te druk. DJ Galaga wel geweest. Ben jij nog naar Eric Dikeb (van de Pizzahut)???

• the Kube

Ik ben er wel geweest! Je wou toch niet vertellen dat je Erik Dikbek goed vond ofzo. Heb veel meer gelachuh met Huub Hangop!

Galaga was ook wel goed! Vonden jullie de IT goed! Ik vond er maar een F*#@ing sfeer hangen, geen feest gevoel zoals in Veronica!

• Ray

Dikeb ging wel vond ik. We vonden het extra leuk, omdat we een echte fan van hem in de groep hadden. Hij heeft de hele tijd met ons staan praten voor de ingang van Veronica, toen die net aankwam. Verdient 1350 euro voor een half uurtje, waarvan hij de helft overhoudt. Het is wel een aardige gast, gewoon lekker normaal. Hij voelt zich niet beter dan het publiek ofzo. Hangop vond ik ook wel relaxed idd. Ik stond voor het podium met 3 anderen. Weet je nog: “Ik ben een zeehond”? Toen mochten wij geluiden maken in de microfoon. Vet hoor!!! Haha. Normaal gesproken is de muziek bij de IT (nu weer Feestpaleis) meer mijn soort, maar idd was de sfeer minder. Een beetje een donker hok en muziek té hard, de avond dat ik er was dan. Maar het zal best een goede tent zijn. Veronica was idd echt een topfeest met alle Hollanders lekker feesten.