hoi ik ga pas eind augustus naar mallorca zijn er nog meer mensen die rond die tijd gaan en kent iemand het park barcelo pueblo is het wat ?
heykes,
ik ben net terug van barcelo pueblo . de appartementjes zijn ruim en gezellig .
leuk zwembad , alleen het eten is daar niet om op te vreten . dit is niet alleen
mijn mening maar van vele belgische en nederlandse toeristen . het domein is ideaal gelegen . niet in het lawaai van de dancings ,maar op 500 m van de wandelpromenade waar er een pak dancings en pubs zijn .echt wel de max !!!!
groetjes ,filip
Nou hier zijn wij het dus helemaal niet mee eens… wij zijn een uurtje geleden terug gekomen vanuit mallorca, en hebben ook in barcelo pueblo palma gezeten! Nou NOOIT meer.. De app. zijn verrot, er zitten kakkerlakken en muizen, ze zijn er super streng echt helemaal niks mag en ze beginnen meteen te dreigen met dat je naar huis moet! je heb geluk als je schone handdoeken krijgt en dat je kamer een keer wordt schoongemaakt! echt voor ons nooit meer dat app…
Groetjes uit Hoevelaken
heykes ,
ik heb nu wel op een kamer gezeten maar heb wel een keertje op zo'n appartementje binnen geweest bij vrienden en die waren der toch tevreden over .'k ga der mij nu nie verder over uitspreken , kan best zijn dat op het eerste zicht alles in orde was , i don't know . moet wel je mening delen , ze zullen mij der nooit meer terug zien ! das een feit . als jullie nu pas terug zijn dan moet ik jullie daar zeker gezien hebben .ben sinds dinsdag pas thuis .stuur ma es ne leuke vakantiefoto door als je wil , krijg je der zeker ééntje terug .
groetjes ,filip
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?