ff vraagje

• Brandje

Wij gaan met zijn 6en naar El Arenal maar gaan pas 22 augustus weg. Is mijn vraag is er daar dan nog wel wat te doen of is het alweer uitgestorven daar, zal toch niet he?

• PartPeepz

Ik hoop het niet voor je……zou een beetje jammer zijn….. Wij gaan 2 augustus, dat vond ik zelf al vrij laat eigenlijk…

Veel plezier…

Peace

'Peepz'

• meid

2 augustus laat? Hoezo dat? Dan zit je middenin het hoogseizoen man. Wij gaan ook eind augustus, nou weet zeker dat het dan nog mooi weer is en druk genoeg.

• missy

druk zat hier hoor!! Missy live vanaf mallorca el-arenal

• JIHAAAAAA

Jahoor er is dan nog genoeg te doen!!! Ben zelf al vaak eind augustus naar populaire spaanse badplaatsen als El Arenal geweest en er is dan nog genoeg te beleven!! De gehele maand Juli en Augustus is het gewoon 1 groot feest!!!!

Groetjes!!!!

• JIHAAAAAA

Hoi Hoi!!!

2 augustus is idd echt niet laat!!! Je zit dus midden in het hoogseizoen en in de bouwvak-vakantie!! Tot eind augustus gaat iedereen gewoon helemaal los daaro in El Arenal!!!

Have Fun!!!

p.s: ik zit er van 10 tot 20 augustus!!!

• Brandje

Ik weer blij. Begon al bijna weer te huilen maar dankzij jullie hoeft dat niet. Mijn dank is zeer groot!!!!

• Jennifer

ik ben zelf geweest van 27 juli tot 10 aug. je merkte wel dat de eerste week drukker was dan de 2e week vond ik.

maar dat is ook niet erg want soms kon je ergens nieteens je kont keren.

heel veel plzier!!!!

tis daar super!!!

groetjes jen