06082003

• partygirlsz!

jaa echt wel… zeker party!! ik ga zondag al!

• Ray

ha, lekker hoor

wij moeten nog een weekje wachten.

welk hotel zitten jullie?

• partygirlsz!

we zitten in appartement solimar, dat is in el arenal dan, en jij?

• Ray

naast jullie in San Diego

• Esther V

Ik zat vorig jaar in iberostar royal christina is erg goed hotel! Veel plezier!

• partygirlsz!

ooh leuk!

• Merijn

Nee hoor wij vliegen niet zo vroeg terug namelijk pas 21 augustus om 17.00 dus het grootste deel van die dag hebben we ook nog, kun je in ieder geval nog ff normaal slapen… Hoewel slapen ??!

• Annemarie

Hoi Esther

dus je hebt het leuk gehad daar?? gelukkig maar.

ga je dit jaar nog op vakantie en zoja waar naar toe??

Ik had nog paar vraagjes. Hadden jullie eten erbij en zoja,

was het goed.

En waren er genoeg ligstoelen bij het zwembad?

Moet je 's ochtends al je handdoek op stoelen leggen, als je zeker

wilt zijn dat je een ligbed hebt

Vorig jaar was ik ergens waar je om 8:00 je handdoeken er op

moest leggen anders was alles bezet als je terug kwam van het ontbijt. Ik vroeg me af of dat hier ook moet

Is er leuke animatie??

alvast bedankt

groetjes

annemarie

• Esther V

Hey Annemarie,

Het is echt een super mooi hotel. Je kunt er handdoeken “huren” voor het zwembad je betaalt dan een borg voor handdoeken je gehele vakantie, aan het einde van de dag lever je je handdoek weer in en de volgende dag krijg je weer een schone moet je bij de receptie halen super handig. Ik ben begin juli naar Lloret geweest al met vriendinnen maar ik ga nog 1 week met me moeder 16 augustus en waarschijnlijk gaan we naar mallorca of griekeland dus… ik hoop naar mallorca.

Wij hadden geen eten erbij maar we wouden wel is een avond daar eten dat is daar namelijk geen probleem je kan daar zo voor 1 avond betalen maar wij hadden toen een lekker eet tentje in el alrenal gevonden dus het kwam er eigenlijk niet meer van maar het zag er wel goed uit. Ja ik geloof wel dat er genoeg ligstoelen bij het zwembad waren dat weet ik niet meer zo goed. En anders moet je s'morgens je handdoek er leggen ja dat zou kunnen. De animatie is goed maar ik heb er niet aan meegedaan, ze hebben wel telkens een avondprogramma en doen genoeg maar ik had daar geen behoefte aan.

In ieder geval veel plezier! En wanneer ga je eigenlijk?

Groetjes

Esther

• Rodney

hoi allemaal,

Wij gaan ook op 6aug vliegen,alleen we weten nog niet hoelaat!!!! gaat iemand naar app. Orlando?daar zitten we namelijk..