wat vraagjes

• meid

Hallo iedereen ik heb wat vraagjes over El Arenal en hotel Solimar. Iemand ervaring met Solimar, qua eten enzo? Heeft er ook iemand ervaring met het huren van een auto, fiets of scooter in Arenal? En is het goed mogelijk om naar de hoofdstad van mallorca te gaan, vanuit Arenal (dus Palma de Mallorca). Zo ja, op welke manier? Met de bus, taxi?

Bedankt voor alle info!

• zus

Hoi meid,

Kan niet al je vragen beantwoorden. wel een paar.

Wil je een beetje het eiland zien, moet je een auto huren. Wel een paar zaken aflopen want de prijzen verschillen nogal!

Je kunt met de bus naar Palma. Is wel het goedkoopst. Ga je met de taxi dan ben je voor een enkele reis ongeveer Euro 25,00 kwijt. In El Arenal staan borden op de taxistandplaatsen met de vaste prijzen voor de ritten naar verschillende plaatsen. Weet je gelijk waar je aan toe bent .

Zus

• sterrr

met de bus naar palma is trouwens maar 1 euro…dus das goed te doen toch?!

• meid

met de bus naar palma 1 euro?? Wow, das goedkoop, naar de hoofdstad bedoel ik he, niet naar playa de palma of hoe heet het. Dat plaatsje dat aan El Arenal vastligt. Hoever is het Arenal dan verwijderd van de hoofdstad? Moet niet ver zijn dan, als het maar 1 euro is.

• sterrr

nee naar palma de hoofdstad is het 1 euro, je stopt wel vaak dus het duurt ongeveer een half uurtje ofzo, kweet niet meer precies maar dat is vanuit el arenal, je kan op verschillende plekken opstappen. En als je vanuit palma terug wilt is het ook weer een euro….lekker goedkoop dus!!

• Anitaatje

Heej hoi,

Hotel Solimar is wel leuk (mooi GROOT balkon met uitzicht op zee) maar het eten is echt niks. Na 1 dag heb je het daar wel gehad, je kunt beter goedkoop uit eten gaan.

• kurt

hey anitaatje

om je vraag te vervolledigen : van die €1 dat klopt.

nu huur zeker geen fiets want is er te warm om te gaan fietsen ,ik spreek uit ervaring het neem te veel energie van je af al ben je een geroetineerd fietser of sporter .

en skooter huren lijkt me een beter idee (echt waar ) of een auto maar dan moet je minimum 23 jaar zijn , bij sommige 22 j. goed uitkijken als je een auto huurt dus en navragen hoe het met de verzekering zit.

groetjes kurt

• Angela

Tja 1 Euro maar…het duurde bij ons wel drie kwartier voor dat we vanaf Playa de Palma in Palma zaten. Pfffff errug warm in de bus, zat wel airco in maar merkte je alleen weinig van. Bussen worden errug vol gepropt. Oja, Bus nummer is Lijn 15. Veel plezier groeten A

• Riccardo

Als je naar Palma de Mallorca wil neem dan op de Boulevard bus 23!! en NIET lijn 15 want die doet er een uur over… en lijn 23 ongeveer 15 minuten.

Greetz.

• Riccardo

Als je naar Palma de Mallorca wil neem dan op de Boulevard bus 23!! en NIET lijn 15 want die doet er een uur over… en lijn 23 ongeveer 15 minuten.

Greetz.