Afgelopen zondag ben ik weer terug gekomen uit Mallorca. Heb een mooie vakantie gehad in hotel Solimar.
Hotel Solimar heeft een zeer gunstige ligging. Het is 1 a 2 minuten lopen naar het mooie strand en naar het stap gedeelte 5 a 10 minuten.
Bij Solimar zijn ze wel vrij streng. Biij aanvang moesten we een soort contractje ondertekenen waarin we moesten beloven dat we bijvoorbeeld geen muziek op balkon draaiden, geen vlaggen op balkon en geen bezoek zouden ontvangen.
Maar verder weinig van gemerkt…
Als je van discotheken houdt is het stappen in Playa de Palma zeker een goede optie! Voor het eenmalige bedrag van 15 euro heb je toegang to 4 discotheken waar je onbepert vrijwel alles kan drinken (dus ook baco etc)
Er lopen ook veel nederlanders rond dus laat je door de proppers in het Nederlandse gedeelte niets wijsmaken. (zij proberen het duitste gedeelte natuurlijk af te kraken).
Vanaf Solimar is het maar 6 euro met de taxi (delen door het aantal personen en het kost ineens niets meer)
- Riu Palace
- Paradise
- Mega Arena
- ….. ( ben ff de naam kwijt)
Aanraders bij El-Arenal zijn:
- Veronica's (gezellige tent, met veel publiek)
- Bierexpress (leuk om ff in te drinken)
Als je goed wilt eten kan ik je de volgende restaurants aanraden:
- Texmex (nederlandse tent waar ze ook Mexicaans voor je koken)
- De Amstelhof ( Hier kun je zeer luxe eten in een leuke omgeving, maar het duurt allemaal wel vrij lang)
BCM vond ik persoonlijk een grote teleurstelling. Ik had begrepen dat het 1 van de grootste discotheken van Europa zou zijn. Nou dat is het dus zeker niet. Ze hebben maar 2 zalen…..
Mocht je nog meer willen weten stuur maar ff een emailtje….
Mzzl!
Jeroen